شرایط زندگی بیش از ۸۰۰ هزار نفر در شمال نوار غزه بسیار دشوار است
غزه

تهران – ایرنا – دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد بیش از ۸۰۰ هزار نفر در شمال نوار غزه در وضعیت بسیار دشواری به سر می برند و لازم است امکانات پزشکی، مواد غذایی و سوخت لازم برای این منطقه تأمین شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه بر ضرورت تأمین سوخت برای پمپ بنزین‌های نوار غزه و همچنین راه‌اندازی دوباره بیمارستان‌ها و تأمین بسته‌های معیشتی برای اهالی این منطقه تأکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه همچنین اعلام کرد: نیازمند تأمین امکانات و تجهیزات پزشکی لازم برای بیمارستان ها و مراکز درمانی تخریب شده توسط اشغالگران هستیم.

این مرکز دولتی در نوار غزه همچنین خواستار تأمین مواد غذایی اصلی و ارسال کاروان های امدادرسانی، بازگشایی نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha