۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85300000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهیان نور عملیات فرهنگی بزرگ در سطح کشور است

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴
کد خبر: 85300000
راهیان نور عملیات فرهنگی بزرگ در سطح کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اردوهای راهیان نور بعد از پیاده روی اربعین بزرگترین عملیات فرهنگی در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان یاوری روز چهارشنبه در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور با بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه و مدرسه عشق برشمرد، افزود: مصداق بارز تفکر بسیجی رفتار و منش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم در مسیر عملیات فرهنگی بزرگ راهیان نور قدم برداریم، اظهار کرد: اردوی راهیان نور تکلیف انقلابی است و در این راستا باید نقش آفرینی کرد.
یاوری اضافه کرد: دانشگاه ها پرهزینه هستند اما سال ۱۴۰۱ دانشگاه های از این طرح بسیار حمایت کردند و تمام هزینه های راهیان نور را پرداخت کردند ولی اکنون نیز اردوی راهیان نور استان باید انقلابی انجام شود و دستگاه های مربوطه کمک کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: امروز این جریان فرهنگ مورد حمایت نیروهای مسلح است و خوشبختانه هزینه های خوبی برای این مهم اندیشیده شده است.
وی یادآور شد: راهیان نور باید شایسته دولت انقلابی باشد و در این دولت همه دل در گرو انقلاب دارند و انتطار بیشتری می رود که راهیان نور درخور این دولت برگزار شود.

یاوری با بیان اینکه جهت اعزام زائران راهیان نور در استان ۱۳ کمیته و ۱۶ قرارگاه فعال شده است، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق راهیان نور شمال و شمال غرب و ۲ هزارو ۸۰۰ نفر به مناطق جنوب اعزام شده است.

وی اظهار کرد: تلاش می شود در سال جاری ۲۰ هزار نفر به مناطق راهیان نور اعزام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: کمیته ها با کمک سازمان برنامه و بودجه پشتیبانی و با روحیه انقلابی این عملیات فرهنگی بزرگ انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha