معاون رییس جمهور: ایجاد شهر دوستدار خانواده ضروری است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر شهر خانواده محور گفت: باید بستر نرم افزاری و سخت افزاری شهر را برای دوستدار خانواده فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین رویداد ایده پردازی مردمی تهران، شهر خانواده که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با تاکید بر اهمیت آموزش به شهروندان افزود: در موضوع تفکیک زباله و سایر مسایل حوزه شهری باید مورد آموزش خانواده‌ها قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: شهر دوستدار خانواده نیاز به اقدامات و فراهم کردن شرایط است که مهمترین عامل این است که از آسیب‌های اجتماعی که در حاشیه شهرها روی می‌دهد، جلوگیری کنیم.

معاون رییس جمهور ادامه داد: تکدی گری و زباله گردی یکی از آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها است که با آموزش تفکیک زباله می‌توان جلوی زباله گردی گرفته شود.

وی تاکید کرد: ایجاد شهر امن و دوستدار خانواده نیاز به اقدامات و مراقبت‌های ویژه‌ای است که از شهرداری تهران در برگزاری رویداد شهر خانواده تشکر می‌کنم.

به گفته خزعلی، ظرفیت‌های بسیار زیادی شهرها به ویژه تهران در موضوع خانواده دارد و ضروری است با شناسایی ایده در موضوعات مختلف شهر را به سمت دوستدار خانواده هدایت کنیم.

به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه جشنواره تهران شهر خانواده از ایده پردازان نمونه تقدیر شد و سند طراحی و هویت برند تهران شهر خانواده نیز رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha