۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85300018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان برای توسعه پروژه‌های زیربنایی کمبود زمین دارد

رشت- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان به برنامه‌ریزی دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن اشاره کرد و گفت: کمبود زمین در شمال کشور بخصوص گیلان یکی از مشکلات برای توسعه پروژه‌های زیر بنایی است که دولت باید برای رفع آن راه حل پیدا کند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از نیازهای اولیه برای تامین امنیت و آرامش در خانواده ها است؛ لذا باید زمینه خانه دار شدن برای آرامش آحاد جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی با برنامه ریزی برای ساخت چهار میلیون مسکن برای تامین نیازهای افراد کم برخوردار جامعه گام های محکم و اساسی برداشته است اما این وزارت خانه می تواند تمهیداتی فراهم سازد که در کنار آپارتمان سازی، احداث خانه های ویلایی را نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ایجاد شهرک‌های مسکونی باید ایجاد فضاهای آموزشی، فرهنگی و مساجد نیز مورد توجه قرار گیرد افزود: در ساخت بناها یکی از موارد با اهمیت دقت در استحکام ساختمان ها است؛ همچنین فعال شدن فعالیت‌های ساخت و ساز در بخش مسکن صدها شغل و کسب و کار جانبی ایجاد می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی بر ورود جهادی و میدانی مسئولان در عرصه های مختلف تاکید کرد و افزود: مردم همواره مسائل را مورد رصد و قضاوت قرار می‌دهند لذا مسئولان و مدیران باید با برنامه ریزی برای کاهش هزینه‌ها و سرعت در روند کارها در ایجاد رضایت ملی تلاش نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha