نمایشگاه تخصصی بخش صنعت، کارآفرینی و قهوه در شیراز گشایش یافت

شیراز-ایرنا-نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات فنی و مهندسی ، زنجیره تامین ، زیر ساخت ها و نیازمندی های بخش صنعت به همراه نمایشگاه کارآفرینی، خدمات و فناوری های توسعه کسب وکار و همچنین هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: علاوه بر نمایشگاه توسعه کسب و کار هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه، چای ، دمنوش ،نوشیدنی ها و صنایع وابسته هم آغاز به کار کرد.

محسن نهاوندی افزود: در نمایشگاه تخصصی قهوه ۳۴ شرکت کننده در زمینه قهوه و محصولات فرآوری شده قهوه ، تولید دستگاه رستری قهوه ، تجهیزات کافه ، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان ، تجار و بازرگان در زمینه قهوه و نوشیدنی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند تصریح کرد: در هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی و خانگی قهوه ساز و انواع ظروف چوبی سرو قهوه کافه در رستوران ها ، در فضای بیش از ۶ هزار فضای نمایشگاهی به علاقمندان به صنعت قهوه ارائه شده است.

نهاوندی اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسابقه ملی نوشیدنی های سرد ،چالش دم آوری قهوه و کارگاه میکسولوژی نوشیدنی های سرد برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگا ههای بین الملی فارس ضمن دعوت از علاقمندان به نمایشگاه نوشیدنی های قهوه ، چای و دمنوش برای بازدید از این نمایشگاه گفت: شرکت کنندگان می توانند از یکم لغایت چهارم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به سالن حافظ نمایشگاه بین المللی فارس مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha