سه نفر  اراذل و اوباش در آمل دستگیر شدند/کشف بیت کویین های غیرمجاز درگلوگاه

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سه اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر، گفت: سه اوباش متواری که سابقه چاقوکشی، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در سطح شهرستان را داشتند با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی توسط پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان پس از برقراری آرامش در محل از ماموران تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ داداش تبار امنیت عمومی جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت، آسایش و آرامش مردم با کسی تعارف ندارد.

سه نفر  اراذل و اوباش در آمل دستگیر شدند/کشف بیت کویین های غیرمجاز درگلوگاه

کشف بیت کویین های غیرمجاز درگلوگاه

فرمانده انتظامی گلوگاه از کشف چهار دستگاه بیت کوئین به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی با اعلام این خبر، گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت استخراج ارز دیجیتال در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران توانستند محل فعالیت استخراج ارز دیجیتال که در منزلی بوده را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه اظهار داشت: با هماهنگی قضایی و در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت که ۴ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

سرهنگ کلوانی با بیان اینکه یک متهم در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه های مکشوفه سه میلیارد ریال برآورد شده است.

سه نفر  اراذل و اوباش در آمل دستگیر شدند/کشف بیت کویین های غیرمجاز درگلوگاه

تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال در عباس آباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از تصرف و تغییر کاربری چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی کشاورزی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان عباس آباد خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد طی اقدامات اطلاعاتی و فنی مبنی بر اینکه فردی اراضی کشاورزی را به قصد ساخت و ساز غیرمجاز تغییر کاربری داده، مطلع شدند.

وی افزود: مامورین انتظامی در شهرستان عباس آباد پس از شناسایی زمین مذکور، با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها که بصورت، تفکیک و احداث بنای غیرمجاز تغییر کاربری داده بود، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha