طوفان الاقصی هیمنه صهیونیسم را درهم نوردید/تاکید استاندار بر نقد صادقانه

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان و استاندار ایلام در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به حماسه ورزان عملیات طوفان الاقصی و شکسته شدن هیمنه و اقتدار پوشالی صهیونیسم بر مقابله با امپراتوری رسانه ای دشمن و نقد صادقانه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "جمال شاکرمی" روز چهارشنبه در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب، اظهار کرد: مردم و به ویژه جوانان مبارز فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی خود را پیدا کردند و سقوط رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را تسریع بخشیدند.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل در طول ۷۵ سال گذشته، جنایات بیشماری را در حق مردم مظلوم فلسطین روا داشت ولی عملیات طوفان الاقصی موجب غافلگیری، ضربه پذیری این رژیم کودک کش و شکستن هیمنه و اقتدار پوشالی آن در دنیا شده است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه تلاش رژیم غاصب اسرائیل، ایجاد آشوب و ناامنی در ایران اسلامی بود اما حوادث اخیر غزه و اعتراضات و ناآرامی ماه های اخیر موجب تزلزل و ضعف درونی این رژیم شده است، گفت: این حکومت غاصب و نامشروع از طرف گروه های مبارز فلسطینی، جبهه مقاومت و رزمندگان یمنی مورد حمله قرار گرفته و از سوی دیگر یمن اقتصاد دریایی آن را فلج کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به نقش رسانه در تبیین واقعیت ها، بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب تزریق امیدآفرینی در جامعه به ویژه در بین جوانان باید رسالت اصلی رسانه ها و خبرنگاران باشد.

وی افزود: انتقاد رسانه ها از ادارات و مدیران باید واقع‌بینانه همراه با راهکارهای عملیاتی باشد چرا که انتقادهای غرض ورزانه بدون راهکار اخلاقی و حرفه ای نیست.

طوفان الاقصی هیمنه صهیونیسم را درهم نوردید

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: دنیای استکبار در برابر ایران قرار گرفته است و خنثی کردن این هجمه ها و حمله ها با امیدآفرینی و نیز بیان دستاوردهای نظام و دستگاه های اجرایی به افکار عمومی امکان پذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی اقدامات زیادی در استان انجام داده اند که باید توسط رسانه ها برای مردم بازگو شود و رسانه ها باید همراه صدای مدیران در بیان این عملکردها باشند.

رسانه‌ های انقلابی با امپراتوری رسانه‌ای دشمن مقابله کنند

همچنین استاندار ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها نقش خود را در راستای تقویت و توسعه همه‌جانبه‌ استان ایفا کنند، گفت: رسانه‌ های انقلابی با تشخیص به‌موقع با امپراتوری رسانه‌ای دشمن مقابله کنند.

"حسن بهرام‌نیا" شامگاه چهارشنبه در نشست هنرمندان و فعالان رسانه‌ای جبهه‌ انقلاب استان با گرامیداشت هفته‌ بسیج، اظهار کرد: شهدا با تأسی از امامین انقلاب، عامل به معروف‌ها بودند و با این عمل خود قلب‌ها را تسخیر کردند و به یک الگوی تمام عیار تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه بسیج محصور به زمان و محدود به مکان نیست و یک تفکر الهی است، اظهار کرد: بسیج یعنی جبهه‌ مقاومت و جهاد در راه خدا، به گونه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داد.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه بسیج با تشخیص به موقع در مقابل امپراتوری رسانه‌ای قلم می‌زند، گفت: امپراتوری‌ رسانه ای دشمن جای جلاد و شهید را عوض می‌کند، ابراز کرد: بسیج سند پرافتخار و چراغ راه همه‌ جویندگان حق و حقیقت است.

استاندار ایلام ادامه داد: بهترین هدیه‌ رسانه‌ها به بنده این است که نقایص و عیب‌ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می‌کنیم.

وی با بیان این‌که استان ایلام ۱۶ سال در مقام مقایسه با سایر استان‌ها از توسعه عقب افتاده است، افزود: علی‌رغم این عقب‌افتادگی‌ها، تلاش‌های فراوانی برای جبران این عقب‌افتادگی‌ها شده که البته هنوز جای کار بسیاری در استان وجود دارد.

بهرام نیا بیان کرد: در این دولت به میزان ۶۴ هزار میلیارد ریال در حوزه‌ اربعین هزینه شده که ۵۰ هزار میلیارد ریال آن در راستای توسعه‌ زیرساخت‌های راه منتهی به مهران هزینه شده است و این میزان هزینه، صرف زیرساخت‌ها شده و زیرساخت‌ها امروز نه فقط در مهران بلکه در این شهرستان‌ها نیز توسعه پیدا کرده است.

استاندار ایلام گفت: در بیان مطالب باید انصاف هم رعایت شود و چنانچه نقدی بر مدیری وجود دارد، چه در قلم و چه در نوشتار، به‌صورت مصداقی بیان و از کلی‌گویی پرهیز شود تا در حق مدیرانی که خدمت می‌کنند جفا نشود.

وی بیان کرد: اگر به این جمع‌بندی رسیدیم که مدیری ضعیف است، نفر دیگری را به‌عنوان جایگزین انتخاب خواهیم کرد و حتی از پیشنهاد رسانه‌ها برای معرفی مدیران انقلابی استقبال می‌کنیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بارندگی شدید دوشنبه و بارش ۴۲ میلی متر طی سه ساعت، گفت: اگر گابیون‌بندی و پاک‌سازی مسیل و آبراهه‌ها انجام نمی‌شد، شاهد مشکلات بیشتری در حوزه‌ی زیرساخت در شهر ایلام بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در نشست هیات دولت با حضور رییس‌جمهور، مشکل فرسودگی شبکه‌ انتقال و توزیع آب استان مطرح و با اهتمام معاون اول رییس‌جمهور مقرر گردید در طول ۲ سال، کل شبکه‌ انتقال و شبکه‌ توزیع آب استان نوسازی و اصلاح شود و برای این اقدام، ۱۸۰۰ میلیارد ریال در طی سه‌سال اختصاص یافت که به‌صورت مشترک از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز در این نشست،گفت: هرچند امیدآفرینی رسالت همه رسانه ها است اما این قشر برای تداوم فعالیت های خود نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.

منصور محبی با اشاره به مسئله انتخابات اظهار کرد: در فرصت باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات، قرارگاه رسانه ای انتخابات تشکیل شود تا از طریق این قرارگاه، فضای انتخاباتی در استان رنگ جدی تری بخود بگیرد.

به گزارش ایرنا، این نشست تخصصی عصر امروز با حضور استاندار و جمعی از اصحاب رسانه، مدیران و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha