۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85300171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقایسه فروش لباس رونالدو، مسی، نیمار

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹
کد خبر: 85300171
مقایسه فروش لباس رونالدو، مسی، نیمار

بازیکنانی همچون مسی و رونالدو از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همواره در حال جا به جا کردن رکورد ها می باشند و در هر فصل با درخشش داخل زمین، باعث خلق رکورد جدیدی می شوند. در این مطلب قصد داریم مقایسه فروش لباس رونالدو مسی و نیمار در سال های گذشته را مشاهده کنیم.

ستاره های بزرگ دنیای فوتبال بی شک تاثیر گذارترین افراد در بین علاقه مندان به این رشته ورزشی هستند. لباس ها و اکسسوری هایی که اون ها استفاده میکنند بشدت مورد توجه فوتبال دوستان قرار میگیرد.لباس های فوتبال به عنوان جز مهمی از این مطلب همواره فروش خوبی داشتند.

بازیکنانی همچون مسی و رونالدو که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، همواره در حال جا به جا کردن رکورد ها بودند و در هر فصل با درخشش داخل زمین، باعث خلق رکورد جدید شدند. در این مطلب قصد داریم مقایسه فروش لباس رونالدو مسی و نیمار در سال های گذشته را مشاهده کنیم.

فصل 08/2007 رونالدو در یونایتد خوش میدرخشید و همراه با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و همین مطلب باعث افزایش فروش لباس او و پیشی گرفتن از رقبا شد.

فصل 09/2008 مسی با اینکه بسیار جوان بود در ترکیب بارسا درخشش را شروع کرده و با گلزنی در فینال چمپیونزلیگ موفق به کسب عنوان قهرمانی و به تبع آن افزایش محبوبیت و فروش لباسش شد.

این محبوبیت وقتی با درخشش بیشتر مسی همراه شد، زمینه فروش بیشتر از کیت های مسی را فراهم کرد. رکورد بیشترین فروش لباس فوتبال در اون سال ها قطعا در اختیار او بود و مابقی ستارگان فوتبالی شانسی رو در مقابلش نداشتند.

نیمار در فصل 2014 تا حد زیادی محبوب شده بود ولی باز هم زیر سایه اسم بزرگ مسی قرار داشت. بعد ها اما بعد از حضورش در پاریسن ژرمن تعداد 200 هزار پیراهن نیمار از طریق فروشگاه های رسمی نایک فقط در 24 ساعت فروخته یا پیش فروش شد.

در فصل 16/2015 رونالدو بخوبی در ترکیب رئال قرار گرفته بود و درخشش فوق العادش، بسیار چشم نواز بنظر میرسید. این بازی های فوق العاده رونالدو وقتی با قهرمانی های رئال در این فصل همراه شد، سبب فروش بسیار زیاد لباس رونالدو شد.

درخشش های رونالدو در رئال تا دو فصل بعد همچنان ادامه دار بود و این محبوبیت و فروش لباس رونالدو روز به روز بیشتر میشد.

در فصل 19/2018 رونالدو به یوونتوس رفت و همین انتقال باعث افزایش استقبال از کیت رونالدو شد. طبق آمار فقط در 24 ساعت ابتدایی 520 هزار عدد پیراهن فروخته یا پیش فروش شد و بدین ترتیب تمام رکورد های قدیمی فروش، شکسته شد. رونالدو در سال های حضور در یوونتوس همچنان مورد توجه فوتبال دوستان قرار داشت و رتبه یک رو نصیب خودش کرده بود.

در این سالها تا حدودی مسی و بیشتر بارسلونا دچار افت شده بودند و همین مطلب در کاهش استقبال از پیراهن مسی تاثیر گذار بود

فصل 22/2021 لیونل مسی به پاریسن ژرمن رفت و رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد اما در همین فصل رونالدو به تیم سابقش یعنی یونایتد برگشت و حداقل از نظر آمار لباس های اورجینال، رکورد مسی رو شکوند.

فصل 23/2022 مسی همراه با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و لباس های آرژانتین مسی رکورد جدیدی در رده ملی ثبت کردند. رونالدو در همین فصل به النصر پیوست و در رده باشگاهی بیشترین فروش رو به نام خودش ثبت کرد.

فصل 24/2023 مسی با رفتن به اینتر میامی از نظر آمار لباس های اصلی بالاترین مبلغ فروش رو نصیب آدیداس کرد ولی چون این فصل همچنان ادامه دارد، نمیتوانیم بصورت کامل در این خصوص اظهار نظر کنیم.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha