شهدای انقلاب اسلامی الگوی مقاومت مردم غزه هستند

قصرشیرین- ایرنا- مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی ایران الگوی مردم مقاومت غزه در شهادت طلبی و ایستادگی در برابر دشمنان و مقابله با ظلم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» عصر چهارشنبه در آیین یادواره شهدا شهرستان قصرشیرین (آبروی محله) در مسجد محله قصرجدید قصرشیرین با بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدا، افزود: بر اساس فرمایش قرآن کریم، انبیا و ائمه اطهار(ع) و صالحین و شهدا از برترین ها نزد پرودگار هستند که شهدا با تقدیم جان خود راه صد ساله را یک شبه طی کرده و به مقام همنشینی با پیامبران(ع) رسیده اند.

او ادامه داد: شهدا امروز الگوی رزمندگان حماس هستند و گروه رزمنده حماس در برابر ارتش ۳۰، ۴۰ هزار نفری صهیونیست ها برنامه دشمن را بر هم زدند و هیمنه پوشالی اسرائیلی ها را که ادعای امن ترین منطقه دنیا و چهارمین ارتش نظامی جهان را داشتند، در هم شکستند این در حالی است که هنوز محور مقاومت به طور کامل درگیر نشده است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مقاومت رزمندگان حماس برگرفته از تفکر و فرهنگ بسیجی است و اسماعیل هنیه در این رابطه می گوید که ما از امام حسین (ع) یاد گرفتیم ذلت پذیر نباشیم و راه را به ما نشان داده و درس عزت به ما داده و من حاضرم کشته شوم ذلت یزیدیان را نپذیرم و از آبرو و ایمان و مسجد الاقصی، ناموس و وطن خود دفاع می کنیم و زیر بار ظلم نمی رویم و این معنای تفکر بسیج است.

شهدای انقلاب اسلامی الگوی مقاومت مردم غزه هستند

در این مراسم از بسیجیان رزمنده قصرشیرین با اهدای لوح تجلیل شد.

همچنین به مناسبت هفته بسیج مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به همراه مسئولان قصرشیرین با حضور در منزل جانباز سهیل پورمیرزایی، جوان اهل قصرشیرین که یکی از تخریب‌چی‌ های مین‌ در استان کرمانشاه است و پیشتر در ۲۱ فروردین ماه امسال هنگام خنثی‌سازی مین در منطقه قلعه سبزی قصرشیرین مجروح شد و ۲ دست، بینایی یک چشم و شنوایی یک گوش را از دست داد، دلجویی کردند.

در ادامه از خانواده شهید اکبر قاسمی نیا و همچنین از جانبازان فتح اله سهرابی و علی شهبازی و جعفر دانه چین از ایثارگران قصرشیرین تجلیل شد.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲ هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha