نتانیاهو به موساد فرمان داد که رهبران حماس را در هر کجای جهان ترور کند

تهران - ایرنا - نخست وزیر رژیم اسرائیل به موساد دستور داده است تا رهبران حماس را در هر کجای جهان که هستند، ترور کند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه « ای ۲۴» اسرائیل، « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در یک کنفرانس خبری که در ساختمان وزارت جنگ اسرائیل در تل آویو برگزار شد، اعتراف کرد که به موساد دستور داده است تا رهبران حماس در هر کجای جهان را که هستند، ترور کند.

اظهارات علنی اخیر نخست رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور رهبران حماس در حالی بیان شد که ارتش این رژیم در مواجهه با رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ناتوان شده و به بمباران بی امان و مستمر مردم بی دفاع و غیرنظامی غزه ادامه می دهد.

نتانیاهو که پیش از این نیز برای بازگرداندن چند اسیر اسرائیلی به آغوش خانواده‌هایشان مستاصل عمل کرده است در این کنفرانس خبری تعهد خود را به ایجاد واقعیتی جدید در غزه و بازگرداندن نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست که علیه مردم فلسطین دست به عملیات تروریستی زده و در عملیات طوفان الاقصی به اسارت رزمندگان مقاومت فلسطین در آمده اند ابراز کرد و گفت: این، مستلزم ادامه جنگ است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از سوی خانواده های اسیران اسرائیلی تحت فشار است، ادعا کرد که رنج و اضطراب خانواده های آنها را احساس می کند و مدعی شد که بی وقفه برای بازگرداندن همه آنها تلاش می کند.

نتانیاهو در این کنفرانس خبری مشترک که با حضور « یوآو گالانت» وزیر جنگ و « بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم اسرائیل در تلاش برای آرام کردن افکار عمومی اسرائیلی ها برگزار شد، گفت: در این مرحله می‌توانیم به هدف آزادی زنان و کودکان که وظیفه ما است، دست یابیم.

نخست وزیر رژیم اسرائیل که در ابتدا فکر می کرد با حملات وحشیانه خود علیه شهروندان غیرنظامی غزه به این هدف دست می یابد و اشتباه محاسباتی او باعث شد تا اسیران اسرائیلی نیز همراه با هزاران کودک و زن فلسطینی زیر این بمباران ها جان خود را از دست بدهند، ادعا کرد که بازگرداندن اسیران یک ماموریت مقدس است.

وی در سخنان خود به شکستی دیگر اعتراف کرد و گفت: اما ما همیشه نمی‌توانیم از راه نظامی به این هدف دست یابیم.

نتانیاهو اظهار کرد: ما از هر فرصت ممکن برای بازگرداندن این افراد از غزه استفاده می کنیم.

نخست وزیر رژیم اسرائیل که در مقابل اراده و مقاومت مردم غزه در دست یابی به اهداف خود شکست خورده است، اضافه کرد: می خواهم به صراحت بگویم که تا دستیابی به همه اهداف و حذف حماس جنگ ادامه خواهد داشت.

وی درباره جزئیات توافق با حماس برای آزادی اسیران دو طرف اظهار داشت: این توافق، آزادی اسرای فلسطینی که در کشتار اسرائیلی‌ها نقش داشتند را شامل نمی شود و صلیب سرخ اجازه خواهد داشت با سایر اسیران اسرائیلی در غزه دیدار کند.

نتانیاهو ادامه داد: ما جنگ را تا آزادی همه اسیران خود و رفع تهدید حماس ادامه خواهیم داد و برای همه احتمالات در مورد معامله مبادله از جمله ادامه جنگ آماده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha