بسیج امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در مازندران ضروری است

ساری-ایرنا-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر برنامه ریزی مناسب و کارآمد برای برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت:‌ با بسیج تمامی امکانات مورد نیاز انتخابات سالم و دقیق در استان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان مازندران افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه می تواند در ایجاد فضای سالم در انتخابات موثر باشد.

وی اعلام کرد: خروجی جلسات ستاد انتخابات باید متناسب با وظایف هر یک از کمیته ها در مقام اجرا با هدف رفع موانع پیش رو باشد و به همین منظور می بایست با اتخاذ تدابیر لازم، ستاد شهرستانی متناظر ستاد انتخابات استان تشکیل شود و تبادل اطلاعات با هدف برگزاری انتخابات سالم صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: اگر اقدامات پیشگیرانه برای انتخابات صورت نگیرد نمی شود در روز انتخابات پای صندوق ها به فکر رفع نواقص باشیم و به همین منظور فرمانداران برای رفع مشکلات مرتبط با برگزاری انتخابات در شهرستان ها ورود کنند.

وی ادامه داد:‌ جدول زمان‌بندی عملیاتی و اجرایی انتخابات باید تدبیر شود و کمیته ها برای برگزاری درست فرآیند رأی گیری اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

عزیزاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی پای صندوق های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه جاری باید مشخص شده و آموزش داده شوند، بیان کرد: معتقدم اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد فضای سالم در انتخابات موثر است.

عزیززاده گرجی خاطرنشان شد: تحقق این مهم نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند و بر اساس زمان‌بندی دارد که باید در تمامی مراحل انتخابات مورد توجه برگزارکنندگان اعم از مجریان و ناظرین قرار گیرد.

وی، خواستار بررسی امکانات شعبات اخذ رأی در سراسر استان مازندران شد و گفت: دبیرخانه ستاد انتخابات باید تمامی امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات سالم و دقیق را مشخص و جانمایی کند.

مازندران دارای ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان آن توسط بیش از ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار مازندرانی واجد شرایط رای دهی انتخاب می‌شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha