مردم از انتخابات به عنوان حق سیاسی خود در مقابل توطئه‌ها استفاده می‌کنند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان گفت: مردم نظام اسلامی را از آن خود می‌دانند و با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال به عنوان یک حق سیاسی، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز پنجشنبه در دیدار سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در دفتر امام جمعه سمنان تاکید کرد: انتخابات رزمایش سیاسی بین‌المللی است و یکی از افتخارات نظام این است که‌ میزان‌ رای‌ گیری ها در طول ۴۵ سال، از بسیاری از کشور هایی که ادعای دموکراسی دارند، بیشتر است.

وی یادآور شد: انتخابات یک‌ حق سیاسی برای مردم است،‌ مردم انقلاب را از آن خود می‌دانند و همچون سالهای گذشته و با توجه‌ به جوانب سیاسی در سطح جهان شاهد مشارکت حداکثری مجدد مردم‌ خواهیم بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مردم با احساس مسئولیتی که‌ همواره از خود نشان داده اند، توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام را در این انتخابات‌ نیز خنثی می کنند، افزود: مشارکت انتخاباتی مردم نماد حمایت و پشتیبانی از نظام‌ اسلامی است.

وی بیان کرد که مشارکت‌ حداکثری یکی از چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که‌ همه وظیفه داریم در راستای ارتقاء و تعالی آن‌ به صورت عملی گام‌ برداریم.

مردم از انتخابات به عنوان حق سیاسی خود در مقابل توطئه‌ها استفاده می‌کنند

مردم دولت سیزدهم را از خودشان می دانند

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به استقبال از آیت الله رئیسی رییس جمهور در سفرهایی استانی، گفت: این مساله نشاندهنده علاقه و اشتیاق مردم به دولت و نظام است و به واقع مردم دولت‌ را از خود می دانند، نمود برخی از کارها و اقدامات انجام شده توسط دولت زمان‌بر است،‌ اما به هرحال خدمت‌رسانی مهم‌ترین‌ اصل در بحث رضایتمندی مردم است.

وی یادآور شد: روند انتخابات در استان سمنان نیز با مدیریت‌ی مطلوب و بر اساس روال قانونی و به صورت‌ مطلوب در حال اجراست. استاندار سمنان و تیم همراه به صورت‌ مطلوب در مسیر خدمتگزاری برای مردم و در راستای شنیدن و تحقق مطالبات آنها به خوبی گام برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه اظهار امیدواری کرد: همه بخش ها با اقدامات انجام شده بتوانند زمینه‌ برگزاری انتخابات نمونه، سالم و با حضور حداکثری مردم‌ را در ۱۱ اسفند امسال رقم بزنند.

تاییدصلاحیت ۸۰ درصد ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات مجلس

استاندار سمنان هم در این نشست گفت: در راستای اعتمادآفرینی و همچنین زمینه سازی به منظور مشارکت حداکثری در امر انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، تریبون‌ های نماز جمعه استان‌ امیدآفرین است.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: جلسات مختلف ستاد انتخابات استان به صورت هفتگی به‌ همراه تعامل مطلوب با هیات نظارت بر انتخابات استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تعداد ۴۶۱ نفر ثبت نام‌کردند که این تعداد به ۲۵۲ نفر به مرحله ثبت نام‌نهایی رسیدند، ادامه داد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان نهایی، ۱۹۸ نفر تایید صلاحیت شدند و صلاحیت ۳۶ نفر نیز تایید نشد، همچنین ۱۲ نفر عدم احراز صلاحیت و ۶ نفر انصرافی ثبت شد.

هاشمی بیان کرد: ۸۰ درصد ثبت نام‌کنندگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تایید صلاحیت شدند.

استاندار سمنان تاکید کرد: فضای استان‌ با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان فضای تعامل، وحدت، انسجام و صمیمیت است.

در این دیدار احمد ریواده رییس ستاد انتخابات استان و محمد بهرامی فرماندار سمنان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha