رقابت‌های فینال لیگ تکواندو نونهالان کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - رقابت‌های فینال لیگ تکواندو نونهالان پسر کشور با حضور ۲۸۰ ورزشکار به میزبانی شاهرود در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه فینال رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان با حضور ۱۴ تیم از سراسر کشور به میزبانی باشگاه قهرمانی مولانا در شاهرود آغاز شد.

رییس هیات تکواندو استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته مبارزه (کیوروکی) پسران طی ۲ روز برگزار می‌شود.

سعید نوروزی عجم با اشاره به اینکه تکواندوکاران روز گذشته وزن‌کشی کردند، ابراز کرد: پنج مربی و کادر فنی، ۱۴ تکواندوکار هر تیم را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تکواندوکاران شرکت کننده در این رویداد ورزشی در شاهرود دارای کمربند مشکی هستند، اظهار کرد: ۲۵ داور این دوره از رقابت‌ها را در سالن ولیعصر (عج) شهرداری شاهرود قضاوت می‌کنند.

رییس هیات تکواندو استان سمنان ادامه داد: تکواندوکاران برتر فردا (جمعه) پس از پایان رقابت‌ها مشخص می‌شوند.

۷۵۰ تکواندوکار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha