۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 85300621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی کردستان تجلیل شدند

سنندج- ایرنا- آیین گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی استان کردستان روز پنجشنبه در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم گفت: کردستانی‌ها برای وطنشان، دین، خاکشان امام(ره)، رهبری و سربلندی نظام، قامت بلند ایستاده‌اند و جان می‌دهند.

وی گفت: وجود امام راحل(ره) یک نعمتی برای مردم عزیز ایران بوده و خواهد بود، امامی که با اخلاص و توکل بر خدا وارد میدانی شد که ثمره آن مجاهدت و ایثار، وجود نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امام راحل(ره) به زیبایی و دوراندیشی متوجه حرکت عظیم الهی خود و ملت و مردمی که می‌بایست انقلاب را هدایت کنند، شد و با پشتیبانی ملت، دشمنان را شکست دادند.

وی بیان کرد: آیندگان به خوبی قضاوت خواهند کرد که انقلاب اسلامی در عالم نظیر ندارد چراکه همه انقلاب‌ها به یک نوعی در یک بازه زمانی تحت تاثیر و انحراف قرار گرفته‌اند اما جمهوری اسلامی ثابت قدم است.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در 45 سال اخیر با پشتیبانی مردم و تلاش برای حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفته و همچنان بر سر اهداف خود مانده و در حال مبارزه و جهاد است.

وی تشکیل فرمان بسیج در کشور را یکی از اقدامات معجزه‌آسا امام‌راحل(ره) خواند و اظهار کرد: امام برای نخستین بار کلمه بسیج را در سفارت آمریکا که در حال تلاش برای مقابله با ایران اسلامی بودند، صادر کردند.

خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی کردستان تجلیل شدند


تفکر بسیجی قوم و مذهب نمی‌شناسد

حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی، معاون منابع‌انسانی و فرهنگی دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم، اظهار داشت: مجموعه دادگستری استان کردستان در راستای وظیفه انقلابی هر ساله این مراسم را باشکوه برگزار کرده و حرکت در این مسیر را یک وظیفه می‌دانیم.

وی از نهاد مقدس بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل(ره) نام برد و گفت: یک زمانی بسیج تنها مربوط به کشور خودمان بود اما اکنون این تفکر در سراسر جهان شکل گرفته و این مکتب همچنان ادامه دارد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان با بیان اینکه جبهه مقاومت با تفکر بسیجی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی ایستاده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی روز به روز در دنیا خوش می‌درخشد و تا زمانی که این فرهنگ حاکم باشد، کسی نمی‌تواند خدشه‌ای به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی با بیان‌ اینکه بسیجی رنگ، مذهب و جنسیت نمی‌شناسد، افزود: تفکر بسیجی قوم و مذهب نمی‌شناسد، همانطور که امروز بسیجیان برای دفاع از حق و حقیقت در هر نقطه‌ای از جهان آماده جانفشانی هستند.

حجت الاسلام امیرخانی بیان کرد: خوشبختانه هفته بسیج امسال همزمان با شکست دشمن توسط جبهه مقاومت شد که این مهم نشانه تاثیر گذاری تفکر بسیج در دنیای اسلام است.

رونمایی از کتاب «ره‌جویان جهاد حق و عدالت» و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و قضات بسیجی دادگستری اسنان کردستان، پایان‌بخش این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha