فرمانده کل سپاه: هنر، عرصه مهم مقابله با دشمن است

یزد- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بهره‌گیری از هنر یکی از عرصه‌های مهم بسیجیان برای مقابله با اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین سلامی " روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد افزود: استفاده از هنر فاخر در راستای مقابله با دشمن در جنگ نرم و جذب جوانان کاری بس ارزشمند و جزو مسئولیت‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دنیای هنر، دنیای استفاده از تجهیزات مدرن اعم از نرم‌افزارها و سخت افزارهایی است که در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه است، ادامه داد: رسانه امروز در صنعت بسیار پیشرفته، بسیار پیچیده و بسیار تاثیرگذار است و در دنیای واقعی جایگاه بسیار مهمی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر گفت: تاکید می‌کنیم این مرکز به‌ منظور تهیه آثار فاخر حتما مجهز شود تا بتوان با ساخت فیلم و انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، سریال‌ و پویانمایی‌، اثرگذاری لازم داشته باشد.

سلامی با بیان اینکه یکی از عرصه‌هایی که تاثیرات فوق‌العاده‌ای را می‌تواند بر فرهنگ، آگاهی‌بخش مردم و هم جذب اقشار مختلف جامعه و مصون نگه‌داشتن آنها از گزند دشمن داشته باشد هنر است بر استفاده از مسایل فرهنگی و هنری تاکید کرد.

وی گفت: یکی از جنگ‌هایی که امروز با آن روبه‌رو هستیم جنگ نرم است، به این دلیل به جنگ یادشده نرم می‌گویند که خیلی محسوس نبوده و حسی که انسان به جنگ سخت در قالب آتش و بمباران دارد این احساس در جنگ نرم احساس نمی‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرچند اسم آن فضای مجازی است اما تاثیرات آن کاملا واقعی است و به واسطه محسوس نبودن، تاثیرات آن به شدت خطرناک‌تر از جنگ سخت است گفت: در جنگ سخت وقتی فرزندان ایران را از دست می‌دهیم با افتخار از او به‌ عنوان شهید یاد می‌کنیم اما تلفات در جنگ نرم باعث ناراحتی، شرمندگی و افسردگی است.

سردار سلامی در سفر خود به یزد عصر امروز در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان سخنرانی دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha