هنرمندان لرستان کمبودها را به فرصت تبدیل می کنند

خرم آباد- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان نمایش استان با وجود مشکلات زیرساختی و نبود سالن اختصاصی برای تمرین، در رقابت با هنرمندان سایر مناطق توسعه یافته موفق هستند و کمبودها را به فرصت تبدیل می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعظم روانشاد روز پنجشنبه در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان در سالن همایش مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، اظهار کرد: تولیدات نمایشی لرستان، گوهر زرین استان هستند و نشان می دهند که هنرمندان این دیار توان بی بدیلی در این عرصه دارند.

وی افزود: سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان مقدمه جشنواره بین المللی فجر است که با تمام معذوریت و محدودیت های اعتباری به خوبی برگزار شد.

روانشاد با اشاره به قرار گرفتن ۱۳ اثر در مرحله داوری جشنواره بیان کرد: هنرمندان این جشنواره باوجود مشکلات متعدد به هماوردی هنرمندان سایر استان ها می روند و خالق سرمایه های عظیم اجتماعی می شوند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری نهادهای فرهنگی برای احیای تئاتر شهر عنوان کرد:‌ امیدواریم شاهد اجرای تئاترهای موفق و با شرایط روز جامعه باشیم تا نمایش دیدن به فرهنگی همگانی تبدیل شود و زمینه اجرای تئاترهای ارزشی بیشتری را فراهم نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: هنر تئاتر می تواند زبان گویای مشکلات جامعه باشد که امید می رود دوره های آموزشی متناسب با نیاز هنرمندان بیش از گذشته برگزار و راه برای کسب تجربه جوانان استان تسطیح و هموارتر شود.

روانشاد عنوان کرد: برگزاری این جشنواره دستاوردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی دارد که تنوع در اجرای نمایشنامه ها یکی از آنهاست و این جشنواره را به ویترین توانمندی های تئاتر لرستان تبدیل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha