مدیریت استان درصدد تقویت سازمان های مردم نهاد است

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مساجد حلقه میانی مردم و مسوولان هستند، از این رو بایستی مساجد را تقویت کنیم و مدیریت استان درصدد تقویت این بنیاد، هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش ایرنا از استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، پنجشنبه دوم آذرماه در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان، گفت: فرمانداران استان را بسیج کرده‌ایم تا تمام قد از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها حمایت و امور را تسهیل کنند.
جان‌نثاری ضمن تأکید بر تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، خاطرنشان کرد: در برابر هرگونه فعالیتی که منجر به تقویت فرهنگ غربی شود ایستادگی خواهیم کرد؛ زیرا بهترین، ناب‌ترین و اصیل‌ترین فرهنگ در آموزه‌های ایرانی اسلامی است.
وی متذکر شد: مشاور امور گروه‌های جهادی در فرمانداری‌های استان کمتر از دو ماه آینده ایجاد خواهند شد و با شکل‌گیری این مشاورین، امور گروه‌های جهادی در برگزاری اردوی جهادی تسهیل و شفاف خواهد شد.
جان‌نثاری در خصوص کنگره ملی شهدای فلاورجان، بیان کرد: تلاش شود تا کنگره شهدا «مردمی» برگزار شود، بدین معنا که در مراحل مختلف اجرا به بهترین نحو آحاد مردم دخیل شوند.
وی ادامه داد: همچنین خلق آثار فاخر و ماندگار دومین رویکرد مهم کنگره شهدا قرار بگیرد تا امور کنگره توسط مردم و ماندگار خلق و برای آیندگان به یادگار بماند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز دوم آذرماه، بیست‌وهفتمین سفر شورای اداری استان، به شهرستان فلاورجان رقم خورد. حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از زمین شیلات، بازدید از زیرگذر ونهر و محور سیمان سپاهان_مبارکه، بازدید از خط راه‌آهن و مشکلات ارتباطی روستاها، بازدید از زمین ۳۹ هکتاری شهر ابریشم بمنظور طراحی کارگاه‌های مزاحم شهری، بازدید از ادامه جاده کمربندی جنوب غرب اصفهان، افتتاح مدرسه کمیساریای عالی، بازدید از اراضی پیشنهادی برای مجتمع ادارات شهرستان، گفت‌وگوی بدون واسطه با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و ریاست شورای اداری مشترک استان و شهرستان از جمله برنامه‌های سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و معاونین وی در شهرستان فلاورجان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha