۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85300746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان خشن و مالخران خودرو در دام پلیس رباط کریم 

رباط کریم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان خشن در سرقت خودرو و مالخران در رباط کریم خبر داد. 

به گزارش ایرنا ،سرهنگ علی زنگنه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی شکایت ۲ نفر از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف خودرو در شهرستان رباط کریم و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در خصوص چگونگی وقوع سرقت ها افزود: سارقان در پوشش مسافر، خودرو را دربست و با پیشنهاد کرایه بالا و نامتعارف رانندگان خودروهای شخصی مسافرکش را تطمیع کرده و در بین راه در فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد از نوع چاقو و قمه و ضرب و شتم رانندگان، خودرو و اموال با ارزش آنها را سرقت کرده و متواری می شدند.

باند سارقان خشن و مالخران خودرو در دام پلیس رباط کریم 

این مسئول انتظامی اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش های شبانه روزی، شب گذشته اعضای باند سارقان بعنف شامل ۳ سارق و ۲ مالخر که خودروهای مسروقه را به قیمت پایین تر از سارقان خریداری کرده و به شهرستانها و روستاهای دور افتاده غرب کشور منتقل و بکارگیری می کردند مورد شناسائی قرار گرفته و طی دو عملیات جداگانه در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی رباط کریم منتقل شدند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ مالباخته، خاطرنشان کرد: ۲ دستگاه خودرو، ۲ حلقه انگشتر با ارزش، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری وجه نقد و مدارک هویتی از متهمان کشف که با هماهنگی مقام قضائی به مالباختگان تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی، شناسایی شاکیان و کشف تعداد دقیق سرقت ها در اختیار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفتند.

سرهنگ زنگنه با هدف پیشگیری از وقوع سرقت بعنف خودرو و جرائم مشابه، از عموم رانندگان مسافربر شخصی و عمومی خواست که از پذیرش هرگونه مواد خوراکی از مسافران و سرنشینان خودرو خودداری و در حین جابجایی و انتقال مسافران ناشناس به ویژه در ساعات پایانی شب، هرگز فریب پیشنهاد کرایه های بالا و نامتعارف از سوی مسافران را نخورند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری ۵۸۸ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر در اسلامشهر
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۵۸۸ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در یک ماه گذشته خبر داد.

باند سارقان خشن و مالخران خودرو در دام پلیس رباط کریم 

سرهنگ "محمدرضا علیزاده " در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر مقابله با قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی، برخورد با خرده فروشان مواد افیونی و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح محلات است که به صورت مستمر و شبانه روزی دنبال می شود.

وی افزود: در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک ها و مناطق آلوده اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کنند اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر صورت گرفته و به صورت مستمر طرح های پاکسازی در محیط های آلوده اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: با اجرای این طرح در یک ماه گذشته، ۵نفر قاچاقچی، ۲۸۴نفرخرده فروش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در این طرح ۲۹۹نفر معتاد متجاهر از سطح محلات جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه ریشه کنی پدیده شوم خرید و فروش مواد مخدر مستلزم همکاری و همراهی مردم با پلیس است خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که برخورد با این مجرمان به صورت قاطع صورت می گیرد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن در اسلامشهر

باند سارقان خشن و مالخران خودرو در دام پلیس رباط کریم 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری تعداد ۴۰۴سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن و کشف ۲۷۹فقره سرقت در۳۰ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا علیزاده "با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر تماس های مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع سرقت های متعدد در شهرستان اسلامشهر، با اخذ دستور از مقام قضائی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور در ۳۰روزگذشته با تلاشهای ماموران و اقدامات اطلاعاتی تعداد ۴۰۴سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن دستگیر شده و متهمان پس از روبرو شدن با دلایل و شواهد جمعا به تعداد ۲۷۹فقره سرقت اعتراف کرده که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان از شهروندان در خواست کرد تا همکاری لازم را بعمل آورده و اقدامات پیشگیرانه پلیسی را مانند: نصب دزدگیر و دوربین مدار بسته در اماکن خود انجام داده و از قراردادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری نمایند و در صورت ترک منزل حتما هماهنگی لازم با افراد معتمد جهت سرکشی از منزل خود اقدام نموده و اقداماتی نظیر نصب حفاظ برای پنجره و درب ها اقدام نمایند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ با فوریت های پلیسی در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha