ترویج فرهنگ بسیج در دنیا نشانه موفقیت ابتکار امام راحل‌ است

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تشکیل نیروی بسیج یکی از هنرهای امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که نشان از اوج بصیرت ایشان داشت، گفت: ترویج فرهنگ بسیج در دنیا نشانه موفقیت ابتکار امام راحل‌ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز پنجشنبه در همایش اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد اظهار کرد: اقدام راهبردی امام راحل در تشکیل نیروی بسیج به عنوان‌ معجزه قرن نامگذاری شده که با افق دید بسیار بلند صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروزه امتداد فرهنگ مقاومت و بسیج به فلسطین و نوار غزه رسیده است و محور مقاومت برگرفته از این فرهنگ با اقتدار پیش می رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: نیروهای بسیج در اوایل انقلاب در جبهه های جنگ حضور فعال داشتند و اکنون هم در جبهه های داخلی و در حوادث مختلف در کمال اخلاص در کنار مردم خدمت می کنند.

سردار رجبی اضافه کرد: بسیجیان نیروهایی هستند که بدون کوچکترین چشم داشتی در عرصه های خدمتی حضور داشته و برای جلب رضایت خداوند مردم را خشنود می کنند.

ترویج فرهنگ بسیج در دنیا نشانه موفقیت ابتکار امام راحل‌ است

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم گفت: بسیجیان و فرهنگ بسیجی به درستی واژه ایثار را معنا کرده و به پرچمدار ظلم علیه باطل تبدیل شده اند.

حسن عباسی با بیان اینکه بسیج روزهای سختی را در دوران جنگ تحمیلی سپری کرد، افزود: پس از اتمام جنگ نیز بخشی دیگر از ارزش های وجود سپاه در جامعه نمود گرفته است.

وی بیان کرد: فرهنگ بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و محور مقاومت در فلسطین اشغالی نیز از فرهنگ بسیجی ما الگوبرداری کرده است.

در ادامه این مراسم از تعدادی خانواده شهید و بسیجیان فعال با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی قدردانی به عمل آمد.

ترویج فرهنگ بسیج در دنیا نشانه موفقیت ابتکار امام راحل‌ است

به گزارش ایرنا، هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای گرامی داشته می‌شود.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha