سفر وزیر ورزش به اسلامشهر و بازدید از ۲ مجموعه ورزشی شهرستان

اسلامشهر - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز پنجشنبه به‌ منظور بازدید از ۲ طرح ورزشی و دیدار با قهرمانان، ورزشکاران و مسوولان هیات‌های ورزشی با استقبال مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار و جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران وارد اسلامشهر شد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز پنجشنبه دوم آذر ماه در بدو ورود به شهرستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) حضور یافت و از ظرفیت و توانمندی های این مجموعه ورزشی و تمرینات تیم های ورزشی و آکادمی های فعال در این مجموعه بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به اسلامشهر با حضور در ورزشگاه هفت هزار نفری شهید سردار سلیمانی این شهرستان، مشکلات و آخرین وضعیت این مجموعه ورزشی را بررسی و ارزیابی کرد.

برگزاری نشست وزیر ورزش با روسای هیات های ورزشی و مسئولان سمن های جوانان

نشست وزیر ورزش با روسای هیات های ورزشی و مسئولان سمن های فعال در حوزه جوانان عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

حبیبی فرماندار اسلامشهر گفت: حمایت بیشتر از ورزش شهرستان، افتخار آفرینی های فراوان توسط ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت .

دیدار با قهرمانان، پیشکسوتان ورزش شهرستان و تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی هانگژو و جمعی از جوانان نخبه اسلامشهر از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان است.

براساس این گزارش، مریم ملا رمضان مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این بازدید حضور دارند.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در حنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha