۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85300842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۷ کیلوگرم حشیش در شهرضا کشف شد

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 85300842
۱۱۷ کیلوگرم حشیش در شهرضا کشف شد

اصفهان - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۱۷ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی سواری در شهرضا خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی روز پنجشنبه افزود: تکاوران پلیس مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو های عبوری به یکدستگاه سواری سمند که بصورت خلاف جهت در این مسیر در حال تردد بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آن وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: راننده خودرو به محض رویت تکاوران پلیس و زمانی که عرصه را برخود تنگ دید، با رها کردن خودرو بسرعت از محل متواری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این عملیات خودرو سمند توقیف و در بررسی دقیق از آن مقدار ۱۱۷ کیلوگرم حشیش که بطرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ فراشی با اشاره به مقابله قاطع و مستمر فرماندهی انتظامی با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: متهم متواری شناسایی شده و اقدامات لازم برای دستگیری وی در دست اقدام است.

شهرستان شهرضا در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد

تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل ۱۸ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۲۰ میلیارد ریال در پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و معرفی مجرمان به مرجع قضائی قضائی خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان در راستای مقابله با مجرمان و مفسدان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود موفق شدند در آبان سال جاری ۱۸ نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کنند.

وی در باره فعالیت مجرمانه این افراد گفت: متهمان به جرم اختلاس، اخلال در نظام اقتصادی، اخلال در بازار، تعدی به اموال دولتی، فرار مالیاتی و احتکار دستگیر و پس از محرز شدن جرم آنان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ارزش پرونده های مجرمانه این افراد را که در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده ۶۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ۵۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این پرونده ها مربوط به پرونده چهار نفر در زمینه احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بود.

علینقیان پور با تاکید بر برخورد قاطعانه با مجرمان و مفسدان اقتصادی هشدار داد: پلیس در عین حمایت از تولیدکنندگان و تامین امنیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی که در چارچوب قانون فعالیت می کنند با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه خود فعالیت های مجرمانه را در این حوزه شناسایی و با مجرمان برخورد قانونی انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha