فقط یک امتیاز حاصل دِربی بی‌انگیزه‌های مس کرمان

کرمان - ایرنا - تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهربابک درحالی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند که این دِربی سرد و بی روح به عقیده بسیاری نبرد بی‌انگیزه‌ها بود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهربابک از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باهنر کرمان روبروی هم قرار گرفتند.

در شرایطی که سه امتیاز حساس دربی استان کرمان می‌توانست تا حد زیادی جایگاه ۲ تیم هم نام مس را در جدول رده بندی جام آزادگان بهبود بخشد و این تیم‌ها صعود محسوسی را در جدول تجربه کنند اما سوت پایان بازی با نتیجه صفر بر صفر و تقسیم امتیازات، مانع تغییرات چشمگیری در روند بازی‌های نمایندگان استان کرمان شد.

این بازی با استقبال مردم کرمان نیز روبه‌رو نشد اما معدود تماشاگران این بازی نیز با ناامیدی از این بازی سرد و بی روح تیم شهرشان ورزشگاه را ترک کردند تا یکبار دیگر انتقادات از روند نتیجه گیری تیم‌های کرمانی در جدول مسابقات لیگ دسته یک شکل گیرد.

فقط یک امتیاز حاصل دِربی بی‌انگیزه‌های مس کرمان

کمتر کسی این روزها به صعود تیم‌های مس امیدوار است و این موضوع در شرایطی به‌وجود آمده که هزینه خوبی در باشگاه های مس کرمان و شهربابک شده و این تیم‌ها به شرکت مس با آن درآمد چند ده هزار میلیارد تومانی وابسته هستند.

مس درحالی قادر به پیروزی در بازی های خانگی خود نیست که باتوجه به سابقه این تیم‌ها در لیگ برتر کشور و مسابقات آسیایی، مردم کرمان انتظارات بیشتری از این تیم‌ها دارند.

تیم فوتبال مس کرمان با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جام آزادگان باقی ماند و تیم مس شهربابک نیز با ۱۶ امتیاز در رتبه دوازدهم جای گرفت.

موقعیت‌های بازی مس کرمان و شهربابک

بازی امروز دربی استان کرمان از سری مسابقات لیگ دسته یک بر خلاف سال‌های گذشته، شور و حرارتی نداشت انگار تیم ها از ابتدای بازی به تساوی رضایت داده بودند.

نخستین حمله این بازی توسط بازیکنان مس شهربابک در دقیقه سه بازی و ضربه سر دیگر این تیم در دقیقه ۱۶، بازیکنان شهربابک را ۲ مرحله در موقعیت گلزنی قرار داد که با واکنش دروازه مس کرمان این ضربات تبدیل به گل نشد.

فقط یک امتیاز حاصل دِربی بی‌انگیزه‌های مس کرمان

یک دقیقه وقت تلف شده برای نیمه نخست بازی نیز تاثیری بر یخ این بازی نداشت، تا ۲ تیم در این نیمه بدون گل به رختکن بروند.

نخستین حمله مس کرمان از دقیقه ۴۷ و در نیمه دوم بازی شکل گرفت که ضربه علی وزیری پناه را دروازه بان مس شهربابک مهار کرد.

وزیری پناه یکبار دیگر در دقیقه ۶۰ توپ را به تیرک دروازه مس شهربابک کوبید و همچنین در دقیقه ۷۵ صاحب موقعیت و مهار توپ توسط دروازه بان شهربابک باعث شد تا این موقعیت‌ها نیز بی ثمر به هدر برود.

ضربه سر بازیکنان مس شهربابک در دقیقه ۸۹ هم از کنار دروازه مس کرمان به اوت رفت تا اعلام پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم نیز ثمری در عملکرد نمایندگان استان در دربی کرمان و جدول مسابقات لیگ دسته یک کشور نداشته باشد و نیمه مربیان نیز بدون گل تمام شود.

پیش از سوت پایان بازی معدود تماشاگران نیز ورزشگاه را ترک کردند تا نشان دهند از عملکرد تیم خود رضایت ندارند و باید به سرعت فکری برای این تیم بشود.

ترکیب و بازیکنان تیم‌های مس کرمان و شهربابک

تیم فوتبال مس کرمان در این دیدار با ترکیب سیدجلال عبدی(کیوان کدخدازاده از دقیقه ۸۷)، ابوالفضل علایی، میلاد خدایی اصل، خشایار زبرجد، مهران امیری(امین کاویانی از دقیقه ۷۰)، علی وزیری پناه، پوریا غلامی، رضا نبی زاده(محمدصالح محمدی از دقیقه ۶۰)، محمدصادق بارانی، محمدامین رضایی و عارف زینلی گوهرریزی(ایمان رازانی از دقیقه ۶۰) به میدان رفت.

تیم فوتبال مس شهربابک نیز از ابتدای این مسابقه با محمدرضا قویدل، امید سام‌کن، علی دهقان، محمدجواد پورعوضی مورو، حمید گلزاری، علیرضا ولی‌زاده، اکبر کربلایی سروشک، مصطفی کیانی، ساسان حسینی قره‌خان‌بیگلو، رضا دهقان و حجت اسلامی حاضر شد.

فقط یک امتیاز حاصل دِربی بی‌انگیزه‌های مس کرمان

قضاوت بازی دربی مسی‌های کرمان

مجتبی افرا به عنوان داور وسط در بازی مس کرمان برابر مس شهربابک در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور داشت که این بازی دومین قضاوت این داور کهکیلویه و بویراحمدی در بازی های این فصل محسوب می شود.

این داور پیش از این قضاوت بازی تیم های نفت مسجد سلیمان با چادر ملو اردکان را در این فصل از رقابت‌های جام آزادگان را سوت زده بود.

همچنین مرتضی هوشیار و ابراهیم نیکنام کمک داوران این بازی بودند و سیدحسین حسینی نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور یافت.

فقط یک امتیاز حاصل دِربی بی‌انگیزه‌های مس کرمان

بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان و مس شهربابک در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha