۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85300945
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان ابتدایی زنجان شیر رایگان دریافت می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، قرار است تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان هفته‌ای دو نوبت تا پایان سال تحصیلی شیر رایگان دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی شهامی روز پنجشنبه در آیین اجرایی قرارداد تولید شیر رایگان برای مدارس ابتدایی استان با اشاره به گستردگی پروژه توزیع شیر در مدارس، افزود: بیش از ۱۱۰ هزا دانش آموز مقطع ابتدایی استان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و امیدواریم با توزیع شیر رایگان در مدارس شاهد بهبود نشاط و شادابی دانش آموزان استان باشیم.
معاون استاندار زنجان در ادامه با اشاره به توجه ویژه به سلامت دانش آموزان، گفت: توزیع گسترده شیر رایگان در مدارس کل کشور نشان از این دارد که سلامت دانش آموزان از مهمترین موضوعات در دست پیگیری در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: با پیگیری های ویژه همکاران در آموزش و پرورش و حمایت های استانداری زنجان به عنوان اولین استان در کشور قرارداد تولید شیر رایگان ویژه مدارس استان را قطعی و به مرحله اجرا رساندیم.
علی اسماعیلی با اشاره به عزم جدی دولت و آموزش پرورش در گسترش استفاده از مواد لبنی در بین دانش آموزان، افزود: توزیع گسترده شیر در مدارس نشان از توجه ویژه دولت و آموزش و پرورش به سلامت دانش آموزان و گسترش فرهنگ استفاده از مواد لبنی دارد.
مدیرعامل شرکت پگاه زنجان نیز در این مراسم، گفت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی تولید و بسته‌بندی شیر استریل ۲۰۰ سی سی ویژه مدارس در این مجموعه تولیدی آغاز شد.
محمدحسین عباسی افزود: این اقدام در قالب مسئولیت اجتماعی و در مسیر فرهنگ سازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی و فراهم نمودن تغذیه سالم در بین دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور انجام می شود.
استان زنجان اولین استان کشور است که قرارداد تولید و توزیع شیر رایگان را در مدارس به مرحله اجرا رسانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha