۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبر: 85300977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تندیس ۲ نیکوکار عرصه سلامت فارس رونمایی شد

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبر: 85300977
تندیس ۲ نیکوکار عرصه سلامت فارس رونمایی شد

شیراز-ایرنا- تندیس مرحوم «محمداسماعیل امتیاز» و بانو «پروین بنان»، دو تن از خیرین عرصه سلامت استان عصر پنجشنبه در آئینی با حضور استاندار فارس در بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، رونمایی شد.

رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در این آئین گفت: کار ساخت بیمارستان امتیاز با هدف کمک به بیماران حوادث (تروما) و اجرای وصیت نامه حاج «محمداسماعیل امتیاز» و با تلاش های فراوان بانو «پروین بنان» و فرزند او، «عباس امتیاز» به همت مجمع خیرین تامین سلامت و فرماندار شیراز، از سال ۱۳۷۹ آغاز و از شهریور ۱۳۸۷ وارد چرخه خدمت رسانی به بیماران شد.

شهرام بلندپرواز افزود: حاج «محمداسماعیل امتیاز» انسانی خیر و نیکوکار بود که عمر خود را صرف کمک به مستمندان و خانواده های نیازمند کرد و بانو «پروین بنان» نیز به اتفاق فرزند خود «عباس امتیاز»، با تلاش برای تحقق وصیت مرحوم امتیاز، همه همت خود را برای تاسیس بیمارستان و خدمت به بیماران بی بضاعت و نیازمندان به کار بست.

بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز تنها مرکز مجهز ترومای جنوب کشور است که علاوه بر استان فارس، پذیرای بیماران استان های جنوبی کشور است.

بانوی نیک اندیش «پروین بنان و جمعی از اساتید و کارکنان بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی نیز در این آیین حضور داشتند.

تندیس ۲ نیکوکار عرصه سلامت فارس رونمایی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha