۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85301071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی استقلال خوزستان: نتیجه بازی عادلانه نبود

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه نتیجه بازی عادلانه نبود گفت: هر ۲ تیم بازی باکیفیتی ارائه دادند و ما می‌توانستیم پس از زدن گل اول بازی را مساوی کنیم.

به گزارش ایرنا، امیرحسین پیروانی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان افزود: در نیمه اول بازیکنانمان وظایف خود را انجام ندادند اما در نیمه دوم با تغییر سیستمی که دادیم حاکم بر میدان شدیم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و شاید اگر بازیکنان قدری باتجربه‌تر بودند، می‌توانستیم به گل های بیشتری دست یابیم.

مربی استقلال خوزستان گفت: در ادامه راه تلاش می‌کنیم با برطرف کردن نقاط ضعفمان، نتایج بهتری کسب کنیم.

وی بیان کرد: در وقت‌های اضافه، بازیکنان تیم سپاهان با افتادن‌ روی زمین، سعی در وقت تلف کردن داشتند که امیدوارم برنامه نقد فوتبال این صحنه‌ها را نشان دهد.

پیروانی گفت: بازیکنان جوان ما به گونه‌ای عمل کردند که تیم حریف بارها و بارها وقت‌کُشی کرد، مربی تیم حریف به کاوه رضایی می‌گوید "کفشت را دربیار و وقت تلفی کن" که زیبنده این تیم‌نیست، ما باختیم و باز هم می‌بازیم اما اینگونه موارد برای تیم سپاهان اتفاق خوبی نیست.

وی افزود: پس از پایان بازی خیلی محترمانه به مربی حریف این موضوع (درآوردن کفش) را مطرح کردم که وی پاسخ داد این از هوش من است.

مربی استقلال خوزستان گفت: بضاعت تیم ما همین است و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نمایش بهتری داشته باشیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان با برتری سه بر یک سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha