۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85301093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست و مدافع حرم خوزستان برگزار شد

اهواز - ایرنا - آیین کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست و مدافع حرم خوزستان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست عصر پنجشنبه در قرارگاه منطقه کربلا در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه کربلا در این آیین تفکر بسیجی را تحول آفرین همه بخش‌های سازندگی کشور، الهام آفرین گروه‌های مقاومت و نجات بخش مظلومان جهان دانست و از آمادگی رزمندگان نیروی زمینی سپاه در کمک به کنترل بحران‌های حوزه محیط زیست در استان خوزستان خبرداد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا با تبریک هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی باعث شد که امروز در منطقه شاهد شکل گیری محور مقاومت اسلامی باشیم و هر جا که مردم وارد شده و تفکر سپاه، بسیج و کار جهادی حاکم شد، تحول و سازندگی در آن بخش دیدهمی شود و این از معجزات و برکات انقلاب اسلامی است .

وی افزود: نگرش بسیجی، گروه‌های مردمی در عراق و سوریه را به پیروزی رساند و نوید بخش پیروزی حماس شد، امروز می‌بینیم قطار مقاومت به راه افتاده است به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند اگر چه ما در عملیات طوفان الاقصی نقشی نداشتیم اما دست و پای طراحان و رزمندگان مقاومت را می بوسیم.

سردار خادم سیدالشهدا با یادآوری خاطرات حضور در کنار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و آموزش جبهه مقاومت در عراق و سوریه خاطرنشان کرد: همان روحیه مقاومت و شهادت طلبی در جنگ علیه داعش امروز در حماس مشاهده می‌شود و همه دیدند چطور فقط یک گروه مقاومت توانست با یک طراحی پیچیده و منحصر به فرد تا عمق سرزمین‌های اشغالی پیش رود، دشمن صهیونیستی را زمین‌گیر و با خفت تمام در خواب اسیر کند و در نهایت تلفات سنگین اطلاعاتی و تجهیزات نظامی و نیروی انسانی از دشمن بگیرد.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از اقدام رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای برگزاری یادواره شهدای محیط زیست در استان خوزستان گفت: ثمره خون شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم با پیروزی فلسطین بر رژیم کودک کش اسرائیل ختم خواهد بود.

سردار خادم بیان داشت: با توسعه فضای سبز در استان خوزستان می توانیم به کاهش گرما و گرد خاک کمک کنیم و در جهت بهبود شرایط زیست و زندگی پاک و سالم تر و ایجاد روحیه شادابی مردم استان قدم برداریم و از مهاجرت مردم استان به سایر نقاط کشور جلوگیری کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با یادآوری امدادرسانی به مردم گرفتار در برف در نقاط مرتفع شمالی استان گفت: به مدیرکل محیط زیست استان اعلام کردم در صورت وقوع آتش‌سوزی در نقاط سخت گذر استان خوزستان آماده ایم تا رزمندگان را با بالگرد به آن نقاط اعزام کنیم.

به گزارش ایرنا آیین کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست و ۷۴ شهید مدافع حرم استان خوزستان با حضور ریاست سازمان محیط زیست جمهوری اسلامی ایران ، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا و مدیر کل محیط زیست استان خوزستان در قرارگاه منطقه‌ای کربلا برگزار شد.

بازدید از یادمان های شهدای گمنام و پایگاه منتظران شهادت و کاشت نهال در قرارگاه کربلا از دیگر برنامه های این آیین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha