۳ آذر ۱۴۰۲، ۰:۰۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85301133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورایس: موقعیت های بیشتری برای گل زنی داشتیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی کاملا احساسی بود، دو گل زدیم و موقعیت زدن گل‌های بیشتری داشتیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مواریس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی کاملا احساسی بود، دو گل زدیم و موقعیت زدن گل‌های بیشتری داشتیم، نیمه دوم متفاوت‌تر باید بابت تغییرات تیم حریف، خود را هماهنگ می‌کردیم.

وی ادامه داد: با شرایط متفاوت رو به رو شدیم، استقلال مشکلاتی را ایجاد کرد که بازی در آخر به این سمت و سو کشیده شد؛ خیلی مهم بود که چنین شرایطی ایجاد شد، بعضی وقت‌ها باید دفاع کنیم و با استراتژی بازی کنیم که بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم؛ به بازیکنان استقلال بابت تلاشی که داشتند، تبریک می‌گویم و برای آن‌ها در بازی بعدی آرزوی موفقیت دارم.

مورایس در مورد اتفاقات پایان بازی گفت: طبیعی است، همه تیم‌ها دوست دارند، ببرند و وقتی تیمی نمی‌برد، جر و بحثی ایجاد می‌کند و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بوده باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: خیلی ساده است، طبق قوانین فوتبال اگر دو بازیکن مصدوم باشند، داور می‌تواند اجازه بدهد که بازیکنی از زمین خارج نشود؛ بازیکن استقلال خطا می‌کند و نیاز به کمک پزشکی دارد و این‌گونه بازیکن ما را از زمین خارج می‌کند، اعتراض بابت خروج این بازیکنان از زمین بود و قصد اتلاف وقت نداشتم.

وی همچنین در مورد تأثیر نبود بازیکنان ملی‌پوش بیان داشت: نمی‌توانم حدس بزنم نتیجه بهتر بود یا نتیجه بدتری کسب می‌کردیم؛ باید در لحظه به بازیکنان اعتماد کنم که اعتماد هم دارم، با برخی بازیکنان برده‌ایم، مساوی کردیم و باختیم.

مورایس در مورد نیمه دوم گفت: خوب بازی کردیم و حقیقت است؛ وقتی تیمی در زمین کیفیت نشان می‌دهد، باید احترام بگذاریم و استقلال نیز خوب بازی کرد، بازیکنان سرعتی و با مهارت دارند؛ زمین بازی قابل اعتماد برای بازی روی زمین نبود و آن‌ها عادت به بازی مستقیم و پشت مدافعان داشتند که ما عادت نداریم اما به بازی حریف احترام می‌گذارم.

به گزارش ایرنا، سپاهان عصر امروز و در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر توانست استقلال خوزستان را در اهواز با نتیجه سه بر یک شکست دهد و ۱۸ امتیازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha