فرمانده سپاه استان: ۴۵۰۰ حلقه تربیتی صالحین در یزد فعالیت دارند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ حلقه تربیتی صالحین با حضور نوجوانان و جوانان دختر و پسر در ۱۲ شهرستان استان تشکیل و سالیانه فعالیت دارند.

سردار " حسین زارع کمالی " روز جمعه به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حلقه‌های تربیتی صالحین با حضور مربیان مجرب به صورت مستمر در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکیل و آموزش‌های لازم فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی ارائه می‌شود.

وی با تبریک هفته بسیج ادامه داد: ارائه آموزش و برگزاری دوره‌های دانش افزایی در مباحث مختلف به خصوص مسائل دینی و بصیرتی جزو برنامه‌های مهمی است که توسط پایگاه‌های زپوشش و همکاری مربیان انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در هر حلقه تربیتی صالحین علاوه بر مباحث مورد نیاز آموزشی طبق اهداف بسیج نسبت به برپایی اردوها و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، ادبی و مسابقات اقدام می‌شود.

زارع کمالی به تهدید نرم فرهنگی و جنگ روانی دشمنان اشاره کرد و گفت: تشکیل و فعالیت حلقه‌های صالحین با حضور فعال نوجوانان و جوانان نقش مهمی در بصیرت افزایی و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان دارد.

وی تاکید کرد: موضوع آموزش و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بر اساس ماموریت‌های بسیج از جایگاه مهمی برخوردار است و همیشه با همکاری پایگاه‌ها و همراهی مربیان در اولویت است.

وی اظهار کرد: تمام نوجوانان و جوانان علاقه‌مند برای عضویت در حلقه‌های صالحین به ۹۰۰ پایگاه شهری و روستایی بسیج در ۱۲ شهرستان استان مراجعه که اقدام برای جذب و سازماندهی آنها انجام می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۵۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha