نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور ۶ تایی شد

ساری- ایرنا-  تیم نوا آمل در هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور در خانه برابر میهمان تهرانی خود با نتیجه سنگین ۶ بریک تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم نوا آمل در هفته پنجم این مسابقات شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی شمال مرعش آمل میزبان تیم رایزکو صفادشت بود و در نتیجه این مسابقه را ۶ بر یک به میهمان خود واگذار کرد تا چهارمین شکست این فصل نماینده مازندران در سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور نیز ثبت شود.
شاگردان فاطمه جانعلی پور در تیم نوا آمل پس از تساوی هفته گذشته برابر تیم زنان مس رفسنجان برای کسب نخستین پیروزی در خانه انگیزه های زیادی داشتند.
نوا آمل که قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را درکارنامه دارد، با وجود نمایش پایا پای، نیمه نخست را با نتیجه ۲ بریک به سود صفادشتی راهی رختکن شدند.
نیمه دوم بازیکنان تیم رایزکو با کنترل بهتر بازی و تجربه لیگ برتر، چهار بار دیگر موفق به باز کردن دروازه تیم نوا آمل شدند و در پایان با پیروزی ۶بریک و کسب ۳ امتیاز از آمل، راهی خانه شوند.

نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور ۶ تایی شد

نوا آمل هم به لطف یک امتیاز بازی هفته گذشته برابر زنان مس رفسنجان و چهار شکست در رده هفتم جدول هشت تیمی این مسابقات باقی ماندند.
نوا آمل در هفته ششم این مسابقات روز پنچشنبه نهم آذر در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مهرعظام تهران می رود.
مسابقات امسال سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور با حضور هشت تیم و رفت وبرگشت برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha