۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85301191
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۱ میلی متر بارندگی در قزوین ثبت شد

۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۴
کد خبر: 85301191
۲۱ میلی متر بارندگی در قزوین ثبت شد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین میزان بارندگی های سال آبی (از اول مهرماه تاکنون) استان را ۲۱ میلی متر اعلام کرد و گفت: میزان بارش های استان نسبت به بلند مدت (۳۰ سال گذشته) ۵۹ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز با ۱۱۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

مهدی آخوندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با ورود سامانه اخیر بارشی و طی مدت سه روز بیشترین میزان بارش ها مربوط به شهرستان آوج با ۳۲.۵ میلی متر و در قزوین نیز این میزان به ۱۷.۵ میلی متر رسید.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در قزوین میزان بارش ها ۲۹.۲ میلی متر به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۰.۶ میلی متر بود با افزایش ۱۸.۶ میلی متر روبرو بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان قزوین، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی پایدار استان تا روز یکشنبه، احتمال افزایش آلاینده های جوی وجود دارد و در عین حال نیز با افزایش نامحسوس دما نیز روبرو خواهیم بود.

آخوندی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته قزوین با یک و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و بیشینه دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha