جشن رهایی از اعتیاد در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: جشن رهایی از اعتیاد برخی از زندانیان در زندان مرکزی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری روز جمعه در مراسم رهایی جمعی از زندانیان مراکز اصلاحی و تربیتی خرم‌آباد از دام اعتیاد اظهار کرد: نجات هر کدام از معتادان، کاری بسیار ارزشمند و زیباست که دیدن این موارد و نجات جان انسان ها از دام اعتیاد باعث احساس شعف و خوشحالی ما می‌شود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های انجمن NA در زندان‌های استان لرستان بیان کرد: همه این اتفاقات خوب در سایه امنیت و اقتدار نظام اسلامی، آرمان‌های امام و تلاش‌های دلسوزانه مسوولان به انجام می‌رسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ادامه این مراسم اعتیاد را یک مرگ تدریجی دانست که رهایی از آن به مثابه یک زندگی دوباره است.

اردشیر صفاپور اضافه کرد: کسانی که از دام اعتیاد رهایی یافته و به آغوش زندگی و اجتماع برگشته‌اند باید شکرگزار باشند و بهترین شکرگزاری، خدمت به جامعه و دستگیری از سایر افرادی‌است که هنوز در دام اعتیاد هستند.

وی اظهار کرد: مهارت نه گفتن تأثیر به سزایی در دوری از اعتیاد دارد و پذیرش اشتباه و برگشت از اشتباه است که می‌تواند معتادان را به مسیر درست زندگی برگرداند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha