۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85301348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: بسیج سد محکمی برابر هجمه دشمنان انقلاب است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان بگفت: بسیج یادگاری جاودانه امام خمینی (ره) است که با اندیشه الهی ریشه‌های فرهنگ جهاد و شهادت را در ایران اسلامی گسترانید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان اظهارکرد: بسیج مختص به زمان و مکان نیست و همواره در خدمت اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب، دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی صادر فرمودند و در دوران دفاع مقدس و در مجاهدت در راه خدا، بسیج از حالت بالقوه بودن خود، فعلیت پیدا کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت: امام نیاز حفاظت از انقلاب نوپایی که شرق و غرب در تلاش برای از بین بردن آن بودند را در تشکیل بسیج دید و این مهم با هوش بالای رهبر کبیر انقلاب به شکل گسترده اجرایی شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: اکنون ما تفکر بسیجی را به سایر نقاط جهان بخصوص کشورهای همسایه صادر کردیم، فلسطین سال‌ها با رژیم صهیونیستی در حال مذاکره بود ولی به نتیجه نرسید اما اکنون با تفکر بسیجی شکست سختی به دشمن وارد کرد.

وی در ادامه سخنانش با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (س) اولین بسیجی ولایت بود، وجود این بانو برای دستگاه حکومت غیر شرعی آن دوره، یک تهدید و خطر بزرگ بود.

خطیب جمعه آبادان گفت: این بانوی بزرگوار برای دفاع از ولایت و در مسیر حق به شهادت رسید که به الگویی بارز در جهان اسلام تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار رفع مشکل گاز کشی به منازل آبادان شد و گفت: با گران شدن گاز مایع برخی خانواده‌ها که از گاز کشی شهری بی‌بهره هستند با مشکل روبه‌رو هستند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن این مشکل را رفع کنند تا دسترسی به گاز برای این خانواده‌ها فراهم شود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خواستار ارائه تسهیلات بانکی به خانواده‌های بی بضاعت برای گازکشی شد و گفت: بانک‌ها برای رفع این مشکل باید ورود جدی داشته باشند تا خانواده‌ها در فصل سرما به مشکل برنخورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha