۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85301381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:اخلاص و صیانت از ارزش ها از  ویژگی های تفکر بسیجی است

کاشان _ ایرنا_ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:جان بر کف بودن برای صیانت از ارزش ها،اخلاص،حضور در میدان برای حفظ نظام از مهم ترین ویژگی های تفکر بسیجی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود: پنجم آذر ماه سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج است،از نظر مقام معظم رهبری بالاترین فتح حضرت امام خمینی(ره) پرورش جوانان بسیجی است.

وی اظهار کرد:شهادت شهید فخری زاده از مناسبت های هفته است،پسر این شهید والامقام گفته بود اسرائیلی ها ۲۰ سال به دنبال ترور پدرم بودند،آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با توسعه علم در کشور ما مخالف اند چراکه تلفیق ایمان و علم معجزه می کند،نتانیاهوی ملعون گفته بود که شهید فخری زاده رئیس پروژه پشرفت هسته ای ایران است.

امام جمعه کاشان بیان کرد:بعد از شهادت شهید فخری زاده اعلام شد که در تولید واکسن این شهید بزرگوار اثرگذار بود.

حجت الاسلام حسینی گفت:روز نیروی دریایی از مناسبت های هفته است،کاری که برادران نیروی دریایی ما در هفتم آذر در دوران هشت سال جنگ تحمیلی انجام دادند این بود که ناوچه پیکان در عملیات مروراید پایانه های نفتی البکر و الامیه عراق را که نفت عراق را صادر می کرد منهدم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر مرتفع ترین دکل آن مجموعه به احتزاز در آوردند،امروز به لطف خدا قدرت نیروی دریایی ما به حدی رسیده که خود زیردریایی می سازد.

وی افزود: در کنار تلخی هایی که ماجرای غزه دارد و ۶ هزار کودک و در مجموع ۱۵ هزار مسلمان در این مدت به شهادت رسیدند اما در کنارش تجمعات مختلف در جهان برای حمایت از فلسطین ایجاد شد و این نماد تفکر بیداری عدالت طلبان است و حضرت امام خمینی(ره) فرمودند بسیج جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: آمریکا،انگلستان،فرانسه و آلمان از نژادپرستی حمایت می کنند و مردم دنیا متوجه شدند که اشرار عالم حامی رژیم نژادپرست اسرائیل هستند،در عملیات طوفان الاقصی اسرائیل ضربه فنی شد و بلافاصله تمام حاکمان اشرار جهان به اسرائیل آمدند تا از این رژیم غاصب حمایت کنند.

امام جمعه کاشان بیان کرد:اسرائیل با پشتیبانی غرب مدعی شد که هدف من آزادی اسرا با عملیات جنگی،نابودی حماس و کوچ دادن ساکنان غزه به مصر است اما امروز با گذشت ۴۸ روز جبهه مقاومت با سلاح های کوچک در مقابل ارتش چهارم دنیا آتش بس را ایجاد کرد که نتیجه پیروزی جبهه مقاومت بود.

حجت الاسلام حسینی گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران از سجده بر پرچم،حجاب کامل و دست ندادن با نامحرم و بازی نکردن با اسرائیل تجلیل کردند،دختران ما اگر در مراسم و اردویی حیای خود را حفظ کنند باید بدانند که مقام معظم رهبری از آنها رضایتمند می باشند و پسران دانشجو و طلبه هم اگر غیرت دینی را حفظ کنند معظم له خوشحال می شوند.

وی افزود: شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) از مناسبت های هفته است،جهاد تبیین را از حضرت زهرا(س) آموخته ایم،مقام معظم رهبری می فرمایند بدون تبیین حقیقت افکار عمومی در ظلمت و تاریکی می ماند،وقتی پیامبر اعظم (ص) از دنیا رحلت کردند عده ای حدیثی جعلی ساختند که ما از پیامبر(ص) شنیدیم که نبوت و امامت در یک خانه جمع نمی شود و این دروغ است چراکه حضرت زهرا(س) کذب بودن این حدیث را اثبات کردند.

وی اظهار کرد:حضرت زهرا(س) فرمودند که شیطان بعد از رحلت پیامبر(ص) سرش را از مخفیگاه بیرون آورد و به سران سقیفه گفتند که شما را به دادگاه الهی می سپارم سپس به انصار گفتند که شما می توانید حاجت مرا برآورده کنید اما چرا حقایق و ماجرای غدیر را پنهان می کنید،خود حضرت (س) دلیل آن را دنیا طلبی آنها عنوان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha