امام جمعه شیراز: طوفان الاقصی طومار رژیم صهیونیستی را در هم پیچید

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: عملیات طوفان الاقصی طومار رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم پیچید و تمام یال و کوپال نظام سلطه و رژیم صهیونیستی ریخت.

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: قطعا اسرائیل جنایتکار هرچه عمق جنایات خود در غزه را بیشتر کند و خون انسان های بی گناه بیشتری را بر زمین بریزد برای این رژیم خونخوار آبروریزی بیشتری به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: در جریان عملیات طوفان الاقصی یک هزار و ۲۰۰ نیروی مبارز فلسطینی در مقابل تمام لشکر اسرائیل پیروز شد و قطعا سرنوشت این رژیم اشغالگر شکست به دست خود مردم خواهد بود.


استمرار حکومت اسلامی در گرو حضور مردم در صحنه
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل (ره) گفت: حکومت جمهوری اسلامی که مردم خودشان آنرا شکل داده‌اند باید همواره مردمی باشد و بنا نیست که مردم کنار گذاشته شوند و فقط عده ای حکومت کنند.
آیت الله دژکام افزود: امروز بخش بزرگی از بحث مردم سالاری دینی مد نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب با بسیج تامین می شود و ما در طول این چهار دهه بارها دیده‌ایم که هر گاه خطری خواسته متوجه نظام شود بسیج یعنی خود مردم به میدان آمده و دشمن را به کنار زده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha