کمبودهای آزادراه شیراز – اصفهان به سرعت رفع شود

شیراز-ایرنا- مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس گفت: کمبودهای آزاد راه شیراز –اصفهان به منظور ایجاد زمینه تردد ایمن مردم به سرعت برطرف شود.

به گزارش ایرنا، جواد قناعتی، جمعه در جریان بازدید از آزادراه شیراز – اصفهان افزود: ضرورت دارد که به ویژه با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال و احتمال بارش برف و باران در بخش هایی از این آزادراه، نسبت به نصب دوربین های کنترل سرعت و تامین سایر امکانات مورد نیاز به سرعت اقدام شود.

او ادامه داد: از طرفی در ماههای پایانی سال نیز قرار داریم و با توجه به در پیش بودن تعطیلات پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور تامین سلامت و ایمنی هموطنان و رفاه حال آنها نسبت به تامین امکاناتی مانند مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی، مراکز اورژانس و پلیس، جایگاه سوخت، راهدارخانه و سایر زیرساخت ها در این محور اقدام شود.

کمبودهای آزادراه شیراز – اصفهان به سرعت رفع شود

وی گفت: در شرایط فعلی، تردد خودروهای سنگین در آزادراه به رغم ممنوعیت آن و به ویژه در شرایطی که امکان نظارت بر سرعت آنها نیز وجود ندارد مشکلات و معضلاتی را ایجاد کرد که در این زمینه نیز باید تدبیری اندیشیده شود.

مدیر کل دیوان محاسبات فارس، نبود روشنایی کافی در طول مسیر، عدم استقرار ایستگاه‌های عوارضی در آزادراه و مطلوب نبودن آنتن دهی تلفن همراه در حدود ۷۰ درصد مسیر آزاد راه شیراز- اصفهان را از دیگر مشکلات این محور عنوان کرد.

قناعتی، خواستار تسریع در تکمیل قطعه هفت آزادراه شد و گفت: با تکمیل نواقص این آزادراه، شیرینی بهره‌مندی از آن در کام مردم استان و کشور دوچندان خواهد شد.

آزادراه شیراز به استان اصفهان به طول ۲۱۲ کیلومتر و به‌عنوان طولانی‌ترین آزادراه ایران روز ۲۰ مهر ۱۴۰۲ هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری به استان فارس به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha