فرمانده سپاه شهدا: ایمان و بصیرت بسیجیان عامل موفقیت این تشکل عظیم است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ایمان و بصیرت به عنوان ۲ خصیصه مهم بسیجیان، مهمترین عامل موفقیت این تشکل عظیم است.

به گزارش ایرنا سردار محمدحسین رجبی روز جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه‌ای افزود: هر فردی که تفکر بسیجی داشته‌باشد و به دستورات رهبر معظم انقلاب عمل کند، در زمره بسیجیان است.

وی اظهار کرد: تمامی افرادی که به کشور و همنوعان خود تعلق خاطر دارند، بسیجی بوده و برای مردم ارزشمند هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: بسیجیان در ۲ جبهه مجاهدت داشتند که هم با ضد انقلاب و اشرار در مقابله بودند و هم در دوران دفاع مقدس با رژیم بعثی عراق در نبرد بودند و با مجاهدت‌های خود خدمات بسیاری به نظام اسلامی کرده اند.

سردار رجبی اضافه کرد: بسیج یک بنیه قوی و مردمی دارد و اقتدار امروز جبهه بسیج در داخل ناشی از مجاهدت رزمندگان است.

وی گفت: جبهه بسیج در مناطق مرزی آذربایجان غربی همچنان دایر است و این نیروهای عظیم در برابر عناصر استکبار ایستاده اند.

وی بااشاره به عمق یافتگی جبهه بسیج در خارج از مرزهای ایران اسلامی اظهار کرد: در جبهه مقاومت این اثرگذاری بسیج مصداق عینی یافته است و برکات آن را همچنان در کشورهای مسلمان منطقه شاهدیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون در بطن گام دوم انقلاب در جبهه داخلی و مقاومت هستیم، اضافه کرد: جهاد تبیین از مواردی است که بسیجیان باید به آن اهتمام داشته باشند چرا که این جهاد وظیفه ای همگانی است.

سردار رجبی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در سال ۱۴۰۴ اضافه کرد: این یک اقدام فاخر فرهنگی است و لازم است که به علت اثرگذاری عمیق آن بر جامعه تمامی مسوولان استانی به تحقق اهداف آن اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نصب یادمانهایی برای تداعی رشادتهای بسیجیان و رزمندگان ضروری است، گفت: مکان یابی لازم در این راستا انجام شده و لازم است با تسریع در ایجاد زیرساخت‌ها این اقدام فاخر فرهنگی محقق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha