مس رفسنجان چطور موتور پرتاب نفت شد؟

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان بازی خانگی هفته ۱۱ لیگ برتر خود را به تیم صنعت نفت آبادان واگذار کرد و باعث صعود سه پله‌ای این تیم قعر جدولی شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال صنعت مس رفسنجان و نفت آبادان از ساعت ۱۵ عصر روز جمعه در ورزشگاه تازه تاسیس شهدای مس آغاز شد و در نهایت این آبادانی ها بودند که سه امتیاز حساس را از رفسنجان صید کردند.

گل‌های این مسابقه را رحیم آلبوغبیش در دقیقه ۵۲ و علی یوسف بازیکن عراقی در دقیقه ۶۰ بازی از روی نقطه پنالتی برای مهمان به ثمر رساندند.

تیم فوتبال نفت آبادان در حالی در این بازی موفق شد که تیم صنعت مس رفسنجان را از پیش رو بردارد که تا پیش از این بازی، در ۹ مسابقه گذشته خود در لیگ برتر فقط هفت امتیاز کسب کرده بود و در جایگاه چهاردهم جام خلیج فارس قرار داشتند.

شاگردان ویسی در شرایطی تا پیش از این پیروزی خطر سقوط را احساس می‌کردند که با این پیروزی موفق شدند رتبه یازدهم جام خلیج فارس تیم خود را بالا بکشند و به این ترتیب یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک کشور در مصاف با مس رفسنجان تا میانه های جدول لیگ برتر بالا آمد.

۱۵ دقیقه ابتدای این بازی را تیم فوتبال مس رفسنجان بهتر ظاهر شد و توانست موقعیت هایی روی دروازه مهمان خود ایجاد کند که با دفاع موفق آبادانی ها هیچ کدام منجر به گلزنی نشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیمه دوم این بازی موفق شد خیلی زود بر بازی مسلط شود و نبض بازی را به دست گیرد.

توپ ارسالی از ابتدای زمین نفت در دقیقه ۵۲ به علی یوسف رسید که این بازیکن نیز در عرض به آلبوغبیش پاس داد که او هم توانست با یک ضربه سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه رفسنجانی ها را باز کند.

در ادامه نیز شوک گل اول بازی نتوانست رفسنجانی ها را به خود بیاورد و فشار حملات صنعت نفت افزایش یافت تا اینکه هجوم بازیکنان این تیم از جناح چپ علی عدنان مدافع مس را مجبور به خطای پنالتی کرد و علی یوسف بازیکن عراقی با یک ضربه دقیق توپ را خلاف جهت حرکت دروازه بان مس به گل دوم مسابقه تبدیل کرد و سبب شد که لک در روز تولد خود ۲ بار دروازه خود را باز شده ببیند.

در ادامه نیز تیم فوتبال مس رفسنجان و شاگردان ساکت الهامی با آن همه ستاره و پشتوانه مالی نیز در موضع ضعف درآمدند و نتوانستند کاری از پیش ببرند و با هدر رفتن موقعیت های دقیقه ۶۰، ۶۵، ۷۰ و ۷۲، یک شکست سخت را از یک تیم آبادانی پذیرا شدند.

هواداران رفسنجانی نیز پیش از سوت پایان بازی تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند تا با این روش اعتراض خود را به عملکرد الهامی نشان دهند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان با این شکست ۱۴ امتیازی و به صورت موقت در جایگاه هفتم جام خلیج فارس باقی ماند اما سکوی پرتاب آبادانی ها شد.

این بازی همچنین باعث شد که ساکت الهامی سرمربی نه چندان موفق مس رفسنجان نیز یک گام به قطع همکاری با رفسنجانی ها نزدیک‌تر شود. طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن الهامی از سرمربی گری تیم فوتبال مس رفسنجان به گوش می رسید که امروز این شایعات بیشتر قوت گرفت.

ترکیب صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان

تیم فوتبال مس رفسنجان در این بازی با ترکیب حامد لک، مجید نصیری(علی عدنان)، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری(مهدی ترکمان)، حسین کریم زاده، مهدی محبی، فرشید باقری، محسن آذرباد(منتظر محمد)، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد خدابنده لو و لوسیانو پریرا (سجاد شهباز زاده) به میدان رفت.

پیام پارسا، محمدرضاخانزاده، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمدپناهی، مهدی داغر، طالب ریکانی،رحیم آلبوغبیش، یوسف کی شمس و علی یوسف هاشم نیز شاگردان عبدالله ویسی در این بازی بودند.

یوسف کی شمس بازیکن صنعت نفت آبادان و مجید نصیری بازیکن مس رفسنجان در نیمه نخست بازی به علت مصدومیت از زمین خارج شدند و مربیان مجبور به تعویض اجباری آنان شدند.

همچنین حسین کریم زاده در دقیقه ۲۹ و محمد خدابنده لو در دقیقه ۷۵ از تیم مس رفسنجان و فیاض میردوروقی در دقایق پایانی از تیم نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha