۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85301637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم بیرجند با پلیس شهید وداع کردند + فیلم

۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبر: 85301637
مردم بیرجند با پلیس شهید وداع کردند + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم شهید پرور بیرجند همزمان با نخستین شب از دهه فاطمیه با شهید "امیرحسین ابراهیمی" از ماموران انتظامی خراسان جنوبی در کهف الشهدای این شهر وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم وداع با پیکر مطهر شهید استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" شامگاه جمعه در کهف الشهدای بیرجند با حضور خانواده معظم شهید، اقشار مختلف مردم، جمعی از فرماندهان و نیروهای انتظامی برگزار شد.  

استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" هشتم شهریور امسال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (خودروهای شوتی‌) در محل پلیس راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما و روز چهارشنبه اول آذرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید مدافع امنیت شنبه چهارم آذرماه ساعت هشت صبح از محل هیات ابوالفضلی (مصلای قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند تشییع و راهی خانه ابدی خواهد شد.

امشب در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر استاندار خراسان جنوبی، شماری از مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور یافتند.

اوایل شهریور امسال در محل پلیس راه شهرستان سربیشه یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق با تغییر مسیر عامدانه، متاسفانه به استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" برخورد کرد که وی به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مامور انتظامی علی‌رغم تلاش کادر درمان، نزدیک به سه ماه در بیمارستان در حالت کما بود و روز چهارشنبه (یکم آذرماه) به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام اهل بیرجند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha