وزیر فرهنگ: عرصه فرهنگ و هنر نیازمند ترمیم است + فیلم

سمنان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اتفاق‌های ناخوشایندی طی سال‌های گذشته در حوزه فرهنگ و هنر کشور رخ داده و این بخش‌ نیازمند ترمیم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید بیش از پیش تلاش شود تا حوزه فرهنگ و هنر در مسیر انقلاب قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این هدف با همراهی جبهه انقلاب و مشارکت مردم معتقد و شیفته اهل بیت(ع) محقق می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارها در کشور با وفاق و همگرایی حول منافع ملی با محوریت رهبر معظم انقلاب در حال انجام است و همه ما خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم.

وی تصریح کرد: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی چهره ملی و از سرمایه‌های کشور است.

انتخاب اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات انتظار می‌رود

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم گفت: انتخابات مساله مهم کشور است و امید می‌رود، امسال شاهد حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات باشیم.

آیت‌الله شاهچراغی افزود: انتخابات مهمترین رخداد سیاسی کشور و حضور پرشور مردم خنثی کننده دسیسه دشمنان است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: تحولات خوبی در استان سمنان با وجود مدیران توانمند رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به انتخاب و معرفی سمنان به عنوان هشتمین «پایتخت کتاب ایران» امروز جمعه برای اعطای تندیس پایتخت کتاب به مدت یکسال، روز جمعه به سمنان آمد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بازدید از همایش آموزش فشرده بازی‌سازی دیجیتال و بازدید از یک چاپخانه، از جمله برنامه‌های سفرش بود.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha