۵ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85301966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار مدرسه کردستان میزبان مسابقه ۱۰۰ درصد است

سنندج- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با عنوان ۱۰۰ درصد در هزار و ۶۰۰ مدرسه استان برگزارمی شود.

افشین خوشگوار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این برنامه با رویکرد امید آفرینی، افزایش نشاط و ارتقای ورزش تربیتی و با شعار دانش آموز ورزشکار، مدرسه امید آفرین، جامعه با نشاط در مدارس مجری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از آذر ماه تا پایان اسفند برگزار خواهد شد، افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، رشته فوتسال در مدارس پسرانه و رشته داژبال در مدارس دخترانه برگزار می‌شود و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در آن مشارکت دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه این مسابقات در زنگ تفریح دوم مدارس به مدت ۱۵ دقیقه برگزار خواهد شد، استمرار نشاط و شادابی از طریق مسابقات ورزشی در طول سال تحصیلی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

وی اضافه کرد: تیم‌های برتر هر مدرسه به مرحله شهرستانی و سپس مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و قرار است مسابقات سطح کشوری نیز با شرکت تیم‌های برتر هر استان برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha