۵ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85302037
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هفته بدون شکست نمایندگان گیلان با پرواز قوی سپید انزلی در لیگ برتر

رشت - ایرنا - نمایندگان فوتبال گیلان در هفته گذشته نتایج قابل قبولی نسبت به ۲ هفته گذشته کسب کردند که مهمترین آن پیروزی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بازی خارج از خانه بود.

به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته پنج نماینده فوتبال گیلان در لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو به میدان رفتند که در نهایت تیم‌های ملوان بندرانزلی در لیگ برتر، شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته یک و سپیدرود رشت در لیگ دسته دوم مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

تیم فوتبال داماش گیلان هم در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان و تیم فوتبال چوکا تالش در لیگ دسته دوم مقابل حریفان خود به نتیجه مساوی دست یافتند تا فوتبال گیلان هفته‌ای بدون شکست را تجربه کند.

پرواز قوی سپید انزلی در آسمان لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر کشور نتایج خوبی کسب کرده و در هفته یازدهم این رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه مقابل تیم هوادار تهران قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر حریفش به برتری برسد.

ملوانان که مهدی تارتار سرمربی خود را به دلیل محرومیت در این بازی خارج از خانه دراختیار نداشتند، بسیار قدرتمند ظاهر شده و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند تا اینکه پدرام قاضی پور در دقیقه ۶۸ گل سه امتیازی ملوان را با یک ضربه سر به ثمر رساند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با توجه به این پیروزی ارزشمند از ۱۱ مسابقه ۱۹ امتیاز کسب کرده و پس از تیم فوتبال استقلال تهران در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد تا برای نخستین بار حضور در این جایگاه را در رقابتهای لیگ برتر تجربه کند.

البته تیمهای فوتبال پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن اصفهان نسبت به ملوان بازی کمتری انجام داده و پایین‌تر از این تیم در جدول رده‌بندی قرار دارند اما با این وجود، حضور ملوان در میان مدعیان لیگ نیز در نوع خود جالب توجه است و به طور حتم کمتر کارشناسی در ابتدای فصل چنین جایگاهی را برای ملوان تصور می‌کرد.

ملوانان فراتر از انتظار

پیروزی شهرداری آستارا، توقف داماش

اما نمایندگان فوتبال گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در هفته سیزدهم این مسابقات یک پیروزی و یک تساوی کسب کردند که تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به پیروزی و داماش گیلان به نتیجه مساوی دست یافتند.

در جریان این رقابتها تیم فوتبال داماش گیلان که تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را در این لیگ کسب و در بین تیم‌های انتهای جدولی قرار دارد، در یک بازی خانگی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان قرار گرفت که در نهایت مقابل حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

داماشی‌ها که هنوز از وضعیت مدیرتی و مالکیتی باشگاه رنج می برند و نتایج ضعیف داماش نیز گواه این امر است زیرا تاکنون نیز مالک جدید نتوانسته این تیم را به طور قانونی دراختیار داشته باشد و این مشکل به تیم لطمه زده است.

تیم فوتبال داماش گیلان با کسب این نتیجه مساوی خانگی ۱۰ امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت اما طرفداران تیم امیدوارند که به زودی مشکل مالکیتی باشگاه برطرف شود تا داماش بتواند با تمام توان خود در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور حضور یابد.

اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور که بدون سرمربی در مسابقات حضور می یابد در هفته سیزدهم در دیداری خانگی مقابل تیم صدرنشین خیبر خرم آباد قرار گرفت.

پژمان نوری نیامده، رفت

مدیرعامل سابق ملوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا شد

این نماینده گیلان در این بازی بسیار خوب ظاهر شد و سرانجام توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم فوتبال خیبر خرم آباد به برتری دست یابد تا علاوه بر کسب هر سه امتیاز این بازی حساس از صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته یک جلوگیری کند.

هفته برتر نمایندگان گیلان با پرواز قوی سپید انزلی در لیگ برتر

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با توجه به این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رتبه یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت اما این در حالی است که این نماینده گیلان با تیمهای استقلال آبی پوش ملاثانی و مس سونگون هم امتیاز است و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر پایین‌تر از این تیمها در جدول رده‌بندی قرار دارد.

پیروزی خاج از خانه سپیدرود، توقف خانگی چوکا

همچنین در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور نیز نمایندگان فوتبال گیلان به یک پیروزی و یک تساوی دست یافتند تا در نهایت هیچ یک از نمایندگان گیلان طی هفته گذشته طعم تلخ شکست را نچشند و بتوانند نتایبج بهتری را نسبت به ۲ هفته گذشته کسب کنند.

در هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم آینده سازان اردبیل قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل حریفش به برتری رسید.

همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در هفته هفتم این مسابقات مقابل تیم فوتبال فولاد نوین اهواز قرار گرفت که در نهایت مقابل حریفش به نتیجه مساوی پرگل ۲ بر ۲ دست یافت.

تا پایان هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه چهارم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب هشت امتیاز در رتبه نهم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی گروه نخست این مسابقات قرار دارند.

با توجه به نتایج کسب شده نمایندگان گیلان طی هفته گذشته، فوتبال این استان هفته‌ای خوبی را سپری کرد زیرا تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندرآستارا و سپیدرود رشت موفق به کسب پیروزی شدند، ضمن اینکه تیمهای داماش گیلان و چوکا تالش نیز مقابل حریفان خود به نتیجه مساوی دست یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha