مقاومت عراق: دستان ما همچنان روی ماشه است/ میزان پایبندی اسرائیل به آتش‌بس را زیرنظر داریم

تهران-ایرنا- «ابوآلاء الولائی» دبیرکل کتائب سیدالشهدای عراق با اشاره به وحدت میادین نبرد با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: همچنان دستان مقاومت عراق روی ماشه است و میزان پایبندی رژیم اسرائیل به آتش بس را زیر نظر داریم.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وی در صفحه خود در شبکه ایکس نوشت: با ورود به مرحله اجرایی آتش بس در غزه باید به دو مساله مهم اشاره کرد؛ اول اینکه خون شهدای مقاومت در تمامی میدان‌ها بویژه خون شهدای الحشدالشعبی در منطقه «جرف النصر» به این پیروزی سرعت بخشید و دشمن را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کرد.

الولائی نوشت: ثانیا؛ از مقاومت اسلامی عراق خواسته شده که دست‌هایش روی ماشه بماند و میزان پایبندی دشمن به شروط آتش بس و چگونگی رفتارهایش بر اساس این توافق را تحت نظر داشته باشد و مساله در راستای تاکید بر وحدت میدان‌ها و موضع ما در حمایت از مقاومت فلسطین است.

به گزارش ایرنا، آتش‌بس چهار روزه میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه (۳ آذرماه) به وقت محلی آغاز شد.

این آتش بس قرار بود روز پنج‌شنبه (۲ آذرماه) ساعت ۱۰ به وقت محلی در غزه اجرایی شود که به دلیل آنچه مسائل فنی و لجستیک عنوان شد، با یک روز تاخیر از روز جمعه در غزه انجام شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی، به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha