۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85302223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون سازمان بسیج مستضعفان:قشر دانش آموزی ۳۶ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

کاشان _ ایرنا _ معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت:در دوران جنگ تحمیلی ۵۰۰ هزار دانش آموز وارد جبهه شده و از این تعداد ۳۶ هزار نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ جهانگیر انصاری روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک در ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان افزود:سن بعضی از دانش آموزان شهید ۱۱ سال است و این رخداد در دنیا بی نظیر است.

وی اظهار کرد:همانطور که امام راحل(ره)با بصیرت آمدند، بسیجیان هم با بصیرت وارد جنگ شدند و با خدا عهد بستند و در این راه سربلند از میدان خارج شدند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان کرد: ماموریت اصلی بسیج حفظ نظام و انقلاب و تلاش برای پیشبرد دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

سردار انصاری گفت:فلسفه تشکیل بسیج توسط حضرت امام راحل برمی گردد به قبل از جنگ تحمیلی که‌ایشان دفتر تشکیل آن را امضا کردند.

وی افزود: با شروع جنگ تحمیلی گردان های بسیج وارد جنگ شدند و عملیات های بزرگی را اجرا کردند.

وی اظهار کرد: زمانیکه جنگ تحملی آغاز شد شاکله ارتش از هم پاشیده بود و یک نیروی مردمی بنام بسیج تشکیل شد و گردان های بسیج وارد جنگ شدند و عملیات های موفقی را در جبهه های نبرد با دشمن بعثی داشتند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد:ارتش‌متجاوزبعثی با حمایت آمریکا و بیش از ۳۶ کشور دنیا با ایران وارد جنگ هشت ساله شد و نظام‌نوپای اسلامی را که از آمادگی لازم نظامی برخوردار نبود درگیر کرد ولی با درایت حضرت امام خمینی (ره) و حمایت مردم، بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح در برابر قدرت های جهانی ایستادگی کردند و در نهایت پیروز جنگ‌شدند.

سردار انصاری گفت: بسیج در هر عرصه ای که لازم باشد با اقتدار وارد می شود و امروز مدارس و دانشگاه ها جبهه هستند و به همین دلیل دشمن چون دید با جنگ سخت نمی تواند با ما وارد مبارزه شود با جنگ نرم و فرهنگی وارد شد واین قدرت نظام اسلامی به برکت خون شهیدان است.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب سال گذشته در هفته بسیج چند توصیه خطاب به بسیجیان داشتند از جمله؛ بسیجی بمانید و قدر خودتان را بدانید که‌از نظام حمایت کردید و ایران را به عظمت رساندید، چرا که‌کدام‌کشور در دنیا هست که یک طرف میز مداکزه بنشیند و آن طرف ۶ کشور قدرتمند دنیا باشد و بتواندحرفش را به کرسی بنشاند.

وی اضافه کرد: معظم له فرمودند خودتان را بشناسید و خدا را شناخته از او اطاعت کنید و

در جهاد تبیین نقش آفرینی کنید، علما و معلمان و اساتید نیز جهاد تبیین را برای جوانان و نوجوان تشریح کنند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفان در ادامه بیان کرد: یکی از راه های آسیب پذیری دشمن‌ از بصیرت شماست و لازمست آمادگی خود را حفظ کرده برای مبارزه با دشمن آماده باشید و غفلت نکنید.

سردار انصاری در ادامه به جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت در مبارزه با اسرائیل با تمام حمایتی که از رژیم‌صهیونیستی شد ایستادگی کرد و در نهایت پیروز اصلی، جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

وی اضافه کرد: عملیات طوفان‌الاقصی پیش دستانه بود و توانست چهارمین ارتش دنیا را به زانو در آورد و شاکله این نیرو را ظرف یک روز از هم‌بپاشد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد: آمریکا، انگلیس ، فرانسه و آلمان با تمام قدرت به کمک رژیم جنایتکار اسرائیل آمدند و کودکان و زنان را به خاک و خون‌می کشند ولی با تمام این حمایت ها و جنایت هایی که انجام دادند اسرائیل هنوز نتوانسته به نیروهای مقاومت دسترسی پیداکند و تا کنون ۱۵ هزار زن و کودک را به قتل رسانده است که نشان از استقامت و ایمان نیروهای مقاومت است.

سردار انصاری در پایان خطاب به بسیجیان شهرستان اردستان گفت: شما گردان های مختلف و بسیجیان شهرستان بدانید وارث ۳۵۰ شهید این شهرستان هستید، مواظب باشید دشمن در شما تاثیر نگذارد و در بین شما وارد نشود و در نظر داشته باشید به برکت نظام اسلامی در تعدادی از کشورهای مسلمان تیپ های مختلف بسیجی تشکیل شده و مبارزه با ستمگران را در دستور کار خود دارند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha