۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85302501
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیران گنبدکاووس: جهاد تبیین به مشارکت بالای مردم در انتخابات کمک می‌کند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار، فرمانده سپاه و نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند امسال، بیان صحیح خدمات نظام و دولت در قالب جهاد تببین برای حضور حداکثری واجدین شرایط در این عرصه مهم سیاسی را راهگشا دانسته و برلزوم تحقق آن از سوی مدیران دستگاه‌های اداری و خدماتی این شهرستان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیران گنبدکاووس عصر شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفتند: نظام اسلامی طی ۴۴ سال گذشته و دولت مردمی آیت الله رییسی در ۲ سال گذشته خدمات قابل توجه و تحول‌آفرینی در راستای خدمت بیشتر به مردم انجام داده‌اند که بیان آن برای مردم علاوه بر ایجاد امید در جامعه، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز فراهم می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسج سپاه گنبدکاووس در این جلسه با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) گفت: ۱۱ اسفند امسال یک رخداد بسیار مهم یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد که باید تلاش شود مشارکت مردم در این انتخابات بیش از انتخابات‌های گذشته باشد.

سرهنگ سیدعلی حسینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ماه‌های قبل تلاش رسانه‌ای خود را برای حضور کمرنگ مردم در این انتخابات آغاز کردند که برای خنثی کردن این تلاش دشمن باید جهاد تبیین را در حوزه‌های گوناگون راه‌اندازی و خدمات نظام و دولت را چهره به چهره به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی باتاکید برضرورت توجه به اشتغال جوانان بالاخص کسب و کارهای خانگی در گنبدکاووس و فراهم کردن مکانی برای عرضه محصولات تولیدی این خانواده‌ها، اضافه کرد: توجه به این موضوع از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری جلوگیری خواهد کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز دراین جلسه گفت: در ۲ سال گذشته اقدامات خوبی از سوی دولت سیزدهم در استان گلستان و این شهرستان انجام شده که برخی از آنها مانند آبرسانی و اصلاح و تقویت شبکه برق برابر با ۴۰ سال قبل است.

امانقلیچ شادمهر بابیان اینکه بیان اقدامات نظام و دولت به صورت مقایسه‌ای برای مردم ضروری است، افزود: بدون تردید مردم با شنیدن اخبار عملکرد مدیران دولت، امیدوار شده و مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا لاینحل ماندن مشکلات کشور و ناتوانی مدیران برای رفع آن را به مردم القا کنند درحالی که همه مشکلات فعلی با کار و تلاش جهادی مدیران قابل رفع است.

شادمهر ادامه داد: برای احداث پل «بایلر» ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده اما بخاطر اختلاف ۲ دستگاه اداری (آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی) عملیات اجرایی آن هنوز شروع نشده است.

مدیران گنبدکاووس: جهاد تبیین به مشارکت بالای مردم در انتخابات کمک می‌کند
پل بایلر گنبدکاووس و ضرورت بهسازی آن

فرماندار گنبدکاووس هم در این جلسه با تبریک هفته بسیج، گفت: تنها با تفکر و اندیشه بسیج و کار و تلاش جهادی مدیران می‌توان بر مشکلات غلبه و به مردم خدمت کرد.

مهدی دهرویه افزود: در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم اقدامات تحول آفرینی در استان گلستان و گنبدکاووس انجام شده که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی باتاکید برضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ادارات و نهادها، از دستگاه‌های نظارتی گنبدکاووس خواست تا نظارت بیشتری بر بازار و قیمت کالاهای اساسی داشته باشند.

دهرویه همچنین از مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس خواست تا قوانین انتخابات را رعایت کنند زیرا هرگونه دخالت یا جانبداری له یا علیه کاندیداها جرم است.

همچنین در این جلسه مدیران بنیاد مسکن و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس و نیز معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گزارشی از اقدامات مرتبط با زمین و مسکن روستایی بویژه در روستای سیلزده عباس آباد، طرح ملی غربالگری فشار خون و دیابت و مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به گلستان و استاندار به این شهرستان ارائه دادند.

شهرستان گنبدکاووس افزون با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha