خبر خوش در آستانه نبرد با النصر؛‌ رونالدو بازی با پرسپولیس را از دست داد؟

تهران- ایرنا- وضعیت ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان برای تقابل با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تیم فوتبال النصر عربستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسل پارک به مصاف تیم پرسپولیس ایران خواهد رفت.

شوالیه‌های عربستان شب گذشته در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف الاُخدود رفت که در پایان با ۳ گل موفق شد این تیم را شکست دهد. کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر در این بازی موفق شد ۲ گل بزند اما مصدومیت او در پایان این بازی خبر بدی بود که النصری‌ها در آستانه بازی با پرسپولیس با آن مواجه شدند!

نشریه سعودی اسپرت در خصوص آخرین وضعیت رونالدو پیش از بازی با پرسپولیس اعلام کرد: رونالدو با وجود درخشش در بازی دیشب، مصدوم شده و احتمال اینکه بازی النصر برابر الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد وجود دارد. گفته می‌شود شوالیه‌ها در آستانه برگزاری دربی عربستان نگران مصدومیت وی هستند و تلاش می‌کنند تا این بازیکن به بازی حساس و سرنوشت‌ساز با الهلال برسد. از همین رو این موضوع شاید باعث شود کاسترو در بازی با پرسپولیس ریسک نکرده و به او بازی ندهد.

همچنین میزان مصدومیت رونالدو هنوز مشخص نشده و کادر پزشکی النصر در تلاش است تا این بازیکن را به ۲ بازی حساس برابر الهلال و پرسپولیس برساند. رونالدو عصر امروز برای بررسی ‌آخرین وضعیت خود وارد کمپ تیم النصر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha