قهرمانی کشتی گیران نشان دهنده بالندگی این رشته در لرستان است

خرم آباد_ ایرنا_ استاندار لرستان  گفت: افتخارآفرینی فرزندان برومند لرستان با ایستادن در سکوی نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور برای اولین بار در تاریخ ورزش استان، نشان از اوج گرفتن و بالندگی این رشته باستانی در لرستان دارد.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار به مناسبت قهرمان تیم کشتی آزاد جوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور؛ پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است: جوانان غیور کشتی آزاد جوانان با این موفقیت فعل خواستن را محقق و امیدواری و نشاط را برای هم استانی های عزیز خود به ارمغان آوردند، انشا الله شاهد ایستادن فرزندانشان بر سکوهای قهرمانی مسابقات آتی جهانی و المپیک باشند.

وی در این پیام افزود: این پیروزی شیرین شایسته تقدیر است و دوستداران کشتی استان با این قهرمانی بازهم امید دارند قهرمانان خود را در بالاترین سطح کشور و جهان ببینند.

استاندار لرستان همچنین در این پیام یادآور شد: از طرفی این دستاورد نشان دهنده برنامه ریزی درست دست اندرکاران ورزش و خاص تر رشته کشتی در استان است که جای قدردانی دارد.

زیویار تاکید کرد: کسب این موفقیت تاریخی را به مردم ورزش دوست، جامعه ورزش و اهالی کشتی لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در این پیام اظهار داشت: انتظار اینست با تداوم برنامه های مسئولین ورزش و هیات کشتی استان شاهد کسب عناوین بعدی فرزندان رشید لرستان در این رشته ورزشی باشیم.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور شامگاه جمعه با قهرمانی تیم لرستان در بندرانزلی گیلان پایان یافت. تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در پایان این رقابت‌ها با کسب ۱۴۲ امتیاز عنوان نخست و مقام قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha