فرماندار آستارا: دولت انقلابی در پی حل مشکلات مردم است

آستارا-ایرنا- فرماندار شهرستان آستارا گفت: امروز دولت انقلابی سرکار آمده و در پی حل مشکلات مردم گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا شهاب زاده" شنبه در مراسم شبی با شهدا در پرتو قرآن، اظهار داشت: چیزی که امروز برای ما اهمیت دارد، بازخوانی اتفاقات دهه ۶۰ است، زیرا جوانان و نوجوانان ما که آینده ایران اسلامی را به آنها خواهیم سپرد، باید بدانند که مردم ما چه ها کشیده و چه اتفاقاتی را از سر گذرانده اند.

وی افزود: بعضی از رویدادها و اتفاقاتی که از سر گذرانده ایم به دست فراموشی سپرده شده است و دشمنان ما هم از این موضوع سود می برند، زیرا کسانی که گذشته خود را به فراموشی می سپارند قطعاً شاهد اتفاقات جبران ناپذیری خواهند بود.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: باید جوانان و نوجوانان ما بدانند که چگونه ایران اسلامی به این امنیت رسیده است و شهدای ما چه کردند که ما بتوانیم امروز به عنوان قدرت منطقه حرفی برای گفتن داشته باشیم؛ ارتش عراق که در آن زمان یکی از قدرت های نظامی بزرگ جهان به شمار می رفت با چراغ سبز بلوک شرق و غرب و حمایت آنها به ایران اسلامی حمله کرد ولی جان فشانی مردم ما نگذاشت آنها به اهداف شوم خود برسند.

شهاب زاده بیان کرد: ما با نثار ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و اهدای شهدای گرانقدر دیگر در ایام و اتفاقات بعد از آن که نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت است و به دنیا ثابت کردیم که پای نظام و انقلاب و حمایت از مظلومان هستیم در هر کجای عالم که باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا گفت: در جنگ ۴۵ روزه غزه اسرائیل جنایتکار بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم بی گناه آنها را به خاک و خون کشیدند که دل همه آزادی جهان خواهان وقتی این صحنه ها را می بیند به درد می آید؛ ولی نکته قابل تحمل این جنگ این است که در زمان جنگ تحمیلی رسانه ای وجود نداشت که فجایع ای که ارتش عراق به همراهی اغلب کشورهای دنیا در ایران به وقوع می رساندند اعلام کند ولی امروز با وجود رسانه های بیدار جهان مردم از عمق مشکلات و مسائل غزه آگاه شدند.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی نوابغ زیادی را داشتیم که موفقیت و دستاوردهای جنک را مدیون آنها هستیم؛ بسیاری از آنها شهید شدند و بعضی ماندند تا در بعد از جنگ برای مردم جان فشانی کنند که نمونه بارز آن با اذعان همه دنیا شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ ببینید با مدیریت و عملکرد درست خود چگونه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را بیدار و پای کار آورده است که از آنها می توان به یمن اشاره کرد که با گرفتن کشتی اسرائیل همه دنیا را متحیر کرد.

فرماندار شهرستان آستارا تاکید کرد: اگر به دنبال حل مشکلات مردم و کشور هستیم باید با هم یک دل باشیم و با همیاری و همکاری یکدیگر در راستای عبور از مشکلات و معضلات گام بر داریم، زیرا در مرحله مهمی از زمان قرار داریم و اگر کوتاهی کنیم فردا هیچ جوابی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما در دولت یازدهم با خرابی ها و مشکلات بسیار زیادی مواجه شدیم، از رفع آنها شانه خالی نمی کنیم و می دانیم که باید حل شوند، زیرا مردم ایران اسلامی شایسته دست و پنجه نرم کردن با این گونه مشکلات نیستند و اگر در وظایفی که به ما محول شده کوتاهی صورت دهیم شرمنده شهدا و خانواده های آنها خواهیم شد.

شهاب زاده تاکید کرد: اگر آمریکا به نتیجه می رسید که می تواند با جنگ نظامی ایران را نابود کند بدانید که لحظه ای کوتاهی و درنگ نمی کرد و این قدرت امروز ما از تکیه بر جوانان و دانشمندان خودمان به دست آمده و توانستیم دستاوردهایی را داشته باشیم که دنیا مات و مبهوت آن مانده است.

در این مراسن معنوی که در مسجد امام سجاد (ع)با حضور مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، تعدادی از قاریان قرآن آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کردند و در پایان تنی چند از فعالان فرهنگی با اهدای لوح تقدیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha