نظارت بر روند پیشرفت طرح‌های عمرانی چابهار بصورت هفتگی انجام می‌شود

چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: نظارت بر روند پیشرفت طرح‌های در دست اجرای بخش پیرسهراب، پلان و مرکزی چابهار به صورت هفتگی تا اتمام طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

جواد سپاهی روز یکشنبه گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های عمرانی و حضور کارشناسان خبره باعث خواهد شد که مسیر راه هموار و در نهایت ساخت آن طرح‌ها سرعت گیرد.

وی در بازدید از بخش پیرسهراب، پیشرفت فیزیکی مجتمع خدمات رفاهی دوراهی پیرسهراب را خوب عنوان کرد و افزود: برای رفاه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و بزودی شاهد تحولات عظیمی در حوزه‌های مختلف عمرانی خواهیم بود.

فرماندار چابهار ادامه داد: پل فتعلی کلات نقطه ثقل منطقه در عبور و مرور مردم بخش‌های تلنگ، پیرسهراب، پلان و بیش از ۴۰ روستا تابع خواهد بود و باید با یک راهکاری کارشناسی در زیر ترافیک بردن این پل تلاش کنیم.

وی حل مسیر تردد در بین مزارع عورکی را یکی از مطالبات کشاورزان عنوان کرد و گفت: کار زیادی در این زمینه صورت گرفته اما باید برای حل این مشکل اساسی تلاش بیشتر کنیم چرا که کشاورزان زیادی در این پهنه امرار معاش می‌کنند.

سپاهی ادامه داد: تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث منازل مسکونی عورکی قابل تحسین است و اگر در این زمینه مشکل خاص وجود دارد در کارگروه تخصصی مورد بررسی و برای رفع آن در کمترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیگیری اعتبارات مورد نیاز پل احداثی پلان به فاز ۲ را همانند گذشته ادامه خواهیم داد و امیدواریم شاهد خدمات ماندگاری در این زمینه باشیم.

فرماندار چابهار ساخت بیمارستان پلان را یکی از طرح‌های ماندگار در زمینه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: روند پیشرفت فیزیکی آن بسیار خوب و با افتتاح آن در آینده ای نه چندان دور شاهد کمک شایانی در حوزه بهداشت ودرمان منطقه خواهیم بود.

فرماندار و مسوولان در ادامه نظارت بر پروژه ها، از روند توزیع نفت و گاز جایگاه سوخت پلان بازدید کرد و گفت: کمترین کم کاری در حوزه خدمات رسانی به مردم پذیرفتنی نیست وباید تمامی کسانی که خدمات رسانی به مردم را برعهده دارند بهترین خدمات را به ولی نعمتان داشته باشند.

نظارت بر روند پیشرفت طرح‌های عمرانی چابهار بصورت هفتگی انجام می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha