۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85303063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۴۸ دستگاه لیزر و زیبایی قاچاق در تهران

۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85303063
کشف ۴۸ دستگاه لیزر و زیبایی قاچاق در تهران
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۸ دستگاه لیزر و زیبایی غیرقانونی خبر داد و گفت: به نظر کارشناسان، کالاهای کشف شده بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال ارزش دارند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه علی افشاری روز یکشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران امنیت اقتصادی پایتخت موفق به کشف محل دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه‌های لیزر و زیبایی در محدوده گیشا شدند.

وی افزود: در پی اقدامات پیش‌دستانه مشخص شد، فردی در این محل با راه اندازی شرکتی بدون اخذ مجوز از سازمان‌های مربوطه اقدام به خرید و فروش غیرقانونی دستگاه‌های لیزر و زیبایی می‌کند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: ماموران در بازدید از این محل دریافتند یک باب ساختمان سه طبقه اداری مسکونی است که تعدادی دستگاه لیزر و زیبایی در این محل دپو شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: در تحقیق از مدیرعامل شرکت اعلام کرد در خصوص کالاها هیچگونه اسناد و مدراک مثبته گمرکی در اختیار نداشته و مجوزی نیز از سازمان‌های ذیربط در خصوص فعالیت شرکت اخذ نکرده است.

سرهنگ افشاری یادآور شد: کالاها شامل ۴۸ دستگاه لیزر و زیبایی توقیف و پرونده قضایی مربوطه نیز تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی تاکید کرد: مصرف کنندگان تجهیزات، داروها و لوازم آرایشی بهداشتی به دلیل انقضای تاریخ، نداشتن استاندارد، معمولا به انواع مشکلات، بیماری‌ها و امراض پوستی دچار می‌شوند لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و موارد را اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha