معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:مجتمع بین راهی خانمیرزا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهرکرد – ایرنا – معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری که همراه با تیم اقتصادی استان راهی شهرستان نوپای خانمیرزا شده است در بررسی روند ساخت نخستین مجتمع بین راهی شهرستان گفت: این مجتمع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود تا اوایل سایل آینده بهره‌برداری شود.

به گزارش ایرنا، محمد کاظم منزوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این مجتمع بین راهی در جمع خبرنگاران افزود: این مجتمع گردشگری با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی در دست احداث است.

وی اظهار داشت: عمده این تسهیلات برای تکمیل و تجهیز رستوان این مجتمع رفاهی بین راهی هزینه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهار محال و بختیاری یادآور شد: در این مجمع رفاهی بین راهی بحث پمپ بنزین و سایر مواردتفریحی واقامتی پیش‌بینی شده است.

منزوی ادامه داد: این مجتمع رفاهی بین راهی در شهرستان خانمیرزا در زمان حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود با تامین تسهیلات تکمیلی قسمت اقامتی و رستوان آن تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:مجتمع بین راهی خانمیرزا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

افتتاح چهارمین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان خانمیرزا

وی با اشاره به افتتاح چهارمین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رشته خیاطی ویژه بانوان در روستای جوانمردی از توابع شهرستان خانمیرزا گفت: این آموزشگاه با یک میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و بدون کمک تسهیلات بانکی راه‌اندازی و زمینه اشتغال چهار نفر را فراهم کرده است.

منزوی یادآور شد: این آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای افزون براینکه جنبه آموزشی دارد، پروانه کسب تولیدی نیز برای آن صادر شده و به این صورت امکان دریافت سفارش و تولید برای این آموزشگاه فراهم شده است.

منزوی با اشاره به اهمیت بحث اشتغال خانگی افزود: تلاش می‌شود آموزش‌گاه‌های فنی و حرفه‌ای در کنار آموزش، تولید نیز داشته باشند و به این صورت افراد بتوانند اقتصاد خانواده را نیز اداره کنند.

نمایندگی اداره کل امور مالیاتی در شهرستان خانمیرزا فعال شد

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و ارتقای خدمات اداری نمایندگی اداره کل امور مالیاتی در شهرستان خانمیرزا از توابع این استان فعال شد.

منزوی روز یکشنبه در سفر تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری به شهرستان نوپای خانمیرزا افزود: راه اندازی اداره‌ها در شهرستان نوپای خانمیرزا در راستای خدمت و رفاه حال مردم و حضور نیافتن آنان برای کوچک‌ترین کار اداری در مرکز استان انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تلاش می‌شود با راه اندازی نمایندگی اداره کل امور مالیاتی به سوالات مردم در خصوص مالیات پاسخ داده و مردم با فرهنگ مالیاتی نیز آشنا شوند.

منزوی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود دستگاه‌های اجرایی که هنوز در شهرستان خانمیرزا راه اندازی نشده‌اند هرچه سریع‌تر با هدف خدمت‌رسانی به مردم فعال شوند و وابستگی کمتری به مرکز استان داشته باشند.

به گزارش ایرنا، خانمیرزا به عنوان یکی از شهرستانهای نوپای این استان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha